فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان خبرداد:

توقیف بنز 40 میلیاردی قاچاق درسیرجان

فرمانده انتظامی استان کرمان خبرداد:

تلاش مضاعف مجموعه انتظامی استان کرمان برای ارتقاء نظم و امنیت

  فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اهداف و تدابیر اخیر و مورد تاکید فرمانده ناجا از تلاش مضاعف مجموعه انتظامی استان کرمان برای ارتقاء نظم و امنیت با اجرای طرح های انتظامی و در کنار آن بهره گیری از مشارکت سایر ادارات و نهادها خبر داد.
کد خبر: ۱۳۴۱۱۳۷
به گزارش جام جم آنلاین کرمان‌؛سردار عبدالرضا ناظری،با حضور در شهرستان بم طی نشست ویدئوکنفرانس با فرماندهان انتظامی شهرستان های استان،موضوعات مورد تاکید فرمانده نیروی انتظامی در نشست اخیر شور فرماندهان ناجا و برخی از تدابیر حوزه نظم و امنیت استان را تشریح کرد.
 
فرمانده انتظامی استان در این نشست گفت:از آنجا که برخورد با  قاچاق برها یکی از موضوعات مورد تاکید فرمانده ناجا بود،بحمدالله در طرح اخیری که در سطح استان و با اولویت مناطق جنوب و شرق در دست اجرا داریم نتایج خوبی رقم خورده است و مهمتر اینکه طی این طرح نیز از رضایتمندی شهروندان برخوردار شدیم و باید در مراحل بعدی ضمن نظرسنجی از مردم و مسئولان زمینه ای فراهم کنیم که همه نهادها و سازمان ها به نوبه خود در حوزه نظم و امنیت ایفای نقش کنند.

سردار ناظری گفت:طی این نشست بر رعایت کامل موازین بهداشتی در اجرای برنامه های هفته ناجا،اجرای برنامه های تجلیل و تکریم کارکنان، نیروهای وظیفه، خانواده شهدا،جانبازان،همکاران آسیب دیده و فوت شده از کرونا،پیشکسوتان، توجه گسترده به آموزش همگانی و بهره برداری از نقطه نظرات شهروندان از طریق سامانه 197 و همچنین ترویج احساس شور و امید در جامعه تاکید شد.

 سردار ناظری اضافه کرد:در زمینه سرقت ها نیز بر 4 مولفه مهم پیشگیری،کشف هدفمند،تلاش برای استرداد اموال سرقتی به مالباختگان و نظارت و مدیریت بر افراد مالخر و افراد مرتبط با سارقان خرد و کلان،مطالبه گری از مسئولان و اجرای طرح های نگهبان محله تاکید داریم.

 فرمانده انتظامی استان بیان داشت:در این نشست بر برگزاری مستمر جلسات قرارگاه پیشگیری از سرقت و مطالبه گری از مسئولان در این حوزه و همچنین در حوزه حجاب و عفاف تاکید شد که تمامی کارکنان و مسئولان انتظامی استان پهناور کرمان نیز در اجرای منویات سردار اشتری عزیز و تدابیری که بر اساس اهداف فرمانده ناجا و دیگر مسئولان ارشد انتظامی در استان بومی سازی می شوندنهایت تلاش خود را خواهند داشت تا در کنار برنامه های هفته ناجا به هم استانی های عزیزمان خدمات رسانی کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها