در جلسه امروز هیئت دولت و با رأی هیات وزیران؛

"علیرضا قاسمی‌فرزاد" استاندار همدان شد

استاندار همدان:

برنامه سه ماهه برای توسعه استان برنامه ریزی و در دست اجرا داریم

استاندار همدان با بیان اینکه برنامه سه ماهه برای توسعه استان برنامه ریزی و در دست اجرا داریم، گفت: فرمایشان نماینده ولی فقیه در استان فصل الخطاب است.
کد خبر: ۱۳۴۰۲۵۲

به گزارش جام جم آنلاین همدان، سعید شاهرخی در جلسه شورای اداری استان با حضور نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان مجلس و مدیران دستگاههای اجرایی استان ضمن تشکر از همکاری همه مجموعه ها در جهت خدمت به مردم اظهار کرد: امروز استان همدان از امن ترین استانهای کشور است و این حاصل تلاش و زحمات مجموعه ها در کنار وحدت و همدلی است.

 استاندار همدان افزود: اعتقاد دارم که محور وحدت و همدلی در استان همدان، نماینده ولی فقیه در استان است و بسیاری از موفقیت ها بعلت همین همکاری متقابل بوده است و فرمایشات آیت اله شعبانی برای همه ما فصل الخطاب است.

وی بیان کرد: خدمات حوزه کادر درمان در استان همدان قابل تقدیر است و کارهای بزرگی در حوزه کادر درمان انجام شده است.

شاهرخی ادامه داد: موج پنجم کرونا را پشت سر گذاشتیم و احتمالا موج ششم در راه است که همه باید کمک کنیم پروتکل ها را رعایت کنیم.

استاندار همدان غنوان کرد: برنامه سه ماهه برای توسعه استان برنامه ریزی و در دستور کار داریم و در روزهای آینده ۳۵ پروژه افتتاح خواهد شد.

وی اظهار کرد: سازمان مدیریت با همکاری کارشناسان برنامه ۵ ساله برای توسعه استان در دست تدوین دارد.

شاهرخی افزود: طرح فروسیلیس ملایر با ۳۳۰ میلیارد و یک بیمارستان تخصصی دندان پزشکی در شهرستان بهار به زودی افتتاح می شود.

استاندار همدان بیان کرد: رفتن و آمدن در حوزه مدیریت امر طبیعی است و اگر کسی بدنبال خدمت باشد از رفتن و آمدن خوشحال یا ناراحت نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تا زمانی که هستیم کار و تلاش را با قدرت بیشتری انجام خواهیم داد و هم اکنون اولویت دولت بر کنترل قیمت و بازار است که در حال انجام است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها