رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان:

خون شهدا و قلم علما، عامل اصلی اعتلای جامعه است

در سومین روز از هفته دفاع مقدس و با آغاز سال تحصیلی جدید مراسم نواختن «زنگ مهر، ایثار و مقاومت» با حضور رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان در مدرسه استثنایی شهید مدرس برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۳۹۵۴۹

به گزارش جام جم آنلاین همدان، رئیس کمیسیون خدمات شهری، زیست محیطی و بهداشت شورا ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید افزود: خدمت به معلولان جسمی - رفتاری یک موهبت الهی است که معلمان مدارس استثنایی در این راه با خدا معامله می‌کنند و مشقت مراقبت و هدایت این دانش آموزان را با جان و دل پذیرفته‌اند.

علی اکبر نظری با بیان اینکه ارزش کار معلمان مدارس استثنایی بسیار بالا است و اجر اخروی را به دنبال دارد، اضافه کرد: خون شهدا و قلم علما، عامل اصلی اعتلای جامعه است.

نظری با اشاره به جایگاه تعلیم و تربیت، افزود: در ۱۳ آیه قرآن کریم به بحث تعلیم اشاره شده است بر این اساس معلمان در حوزه تعلیم و تربیت جایگاه ویژه‌ای دارند.

به گفته رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان ارزش جنگ و مبارزه با بیسوادی در حوزه کودکان استثنایی بالاتر از ۸ سال دوران دفاع مقدس است چرا که رسالت انبیاء (ع) را برعهده دارند.

نظری با تاکید بر اینکه در امر تعلیم باید فضایی پویا و بانشاط، با همدلی و شادی در مدارس ایجاد کرد، اظهار داشت: باید فضایی مناسب برای فرزندانمان در مدارس ایجاد کنیم که در این میان نقش والدین و معلمان بسیار مهم و حائز اهمیت است.

گفتنی است در پایان زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه استثنایی شهید بهشتی توسط رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان نواخته شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها