رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز

جهاددانشگاهی می‌تواند شورا و شهرداری را در اجرای پروژه‌ها یاری کند

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز، با بیان اینکه در شرایط کنونی نیاز به بینش و حرکت علمی بیش از پیش احساس می‌شود، خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی می‌تواند در اجرای پروژه های شهری ما را یاری کند.
کد خبر: ۱۳۳۸۷۶۳

به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان شرقی ، حجت الاسلام رسول برگی در دیدار رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی با تاکید بر رویکرد مثبت اعضای شورای شهر تبریز در خصوص مسائل علمی و پژوهشی، خاطرنشان کرد: خوشبختانه تمامی همکاران در شورای ششم به اهمیت موضوع علم و تعامل با نهادهای علمی از جمله جهاددانشگاهی واقف هستند.

وی یادآور شد: رویکرد کلی من چه زمانی‌که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بودم و اکنون نیز که در شورای شهر خدمت می‌کنم، تعامل با تمامی نهادها، سازمان‌ها، ادارات و دستگاه‌ها است؛ مخصوصاً اگر این تعامل مابین جهاددانشگاهی و شورای شهر باشد که نتایج بسیار خوبی را در پی خواهد داشت.

برگی، با بیان اینکه در شرایط کنونی نیاز به بینش و حرکت علمی بیش از پیش احساس می‌شود، خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی می‌تواند در اجرای پروژه های شهری ما را یاری کند.

رئیس شورای اسلامی تبریز، گفت: پروژه‌های عمران شهری نیاز به پیوست فرهنگی دارند و باید قبل از اینکه پروژه ای اجرا شود، نیازسنجی صورت گیرد تا بیشترین بهره وری را داشته باشد. 

وی در ادامه، با اشاره به ظرفیت‌ها و خدمات جهاددانشگاهی استان افزود: این نهاد انقلابی به واسطه فعالیت‌های گسترده خود می‌تواند منشا خدمات زیادی برای مردم استان باشد.

برگی ضمن اعلام آمادگی همه جانبه برای همکاری با جهاددانشگاهی استان، خاطرنشان کرد: ارتباط و تعامل بیشتر و بهتر بین دستگاه‌ها و ارگان‌ها زمینه ارائه خدمات بیشتری برای مردم خواهد بود. 

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز همچنین با اشاره به وجود خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا در بدنه جهاددانشگاهی اظهار کرد: نیازمند تولید و انعکاس اخبار در زمینه های مختلف فعالیت شورا و شهرداری هستیم که در این زمینه جهاددانشگاهی می تواند مار را یاری کند.

دکتر جعفر محسنی، رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار به معرفی ظرفیت‌ها و حوزه‌های مختلف این مجموعه پرداخت و خاطرنشان کرد: مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران، پژوهشکده توسعه و برنامه ریزی و خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا از جمله فعالیت‌های گسترده جهاددانشگاهی است که آماده ارائه خدمات و همکاری با شورای شهر و شهرداری می‌باشد.

وی با بیان اینکه علاقمند به همکاری در زمینه های مختلف با شورای اسلامی و شهرداری تبریز هستیم گفت: رویکرد اصلی جهاددانشگاهی کمک به مدیریت شهری است و نظرسنجی های صورت گرفته در مرکز افکارسنجی نیز در این راستا انجام شده است.

محسنی تاکید کرد: ما هدفی جز حل مشکلات جامعه نداریم و معتقد هستیم هر چقدر میزان اطلاعات یک مسئول از مشکلات جامعه بیشتر باشد به همان اندازه می‌تواند در مورد حل مشکلات تصمیم بگیرد و جهاددانشگاهی آمادگی دارد تا در زمینه های مختلف با شورای شهر و شهرداری همکاری داشته باشد.




newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها