اولین آیفون با ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی سه‌شنبه عرضه می شود

مینگ چی کو تحلیلگر فناوری روز یکشنبه، یعنی چند روز قبل از رویداد پاییزی شرکت اپل، این پیش‌بینی را اعلام کرد.
مینگ چی کو تحلیلگر فناوری روز یکشنبه، یعنی چند روز قبل از رویداد پاییزی شرکت اپل، این پیش‌بینی را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۳۳۷۲۳۹
به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از ورج، چند روز پیش از رویداد زنده شرکت اپل در کالیفرنیا که قرار است فردا ۲۳ شهریور/۱۴ سپتامبر برگزار شود، گزارش جدیدی از تحلیلگر فناوری، مینگ چی کو، منتشر شد که در آن بیان کرده است انتظار دارد iPhone ۱۳ Pro و iPhone ۱۳ Pro Max با پیکربندی ذخیره‌سازی ۱ ترابایتی عرضه شوند. کو همچنین می‌گوید آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ مینی دارای پیکربندی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت خواهند بود، اما گزینه ۶۴ گیگابایتی نخواهند داشت.

کو همچنین پیش‌بینی کرده است که اپل در رویداد سه‌شنبه از ایرپاد ۳ نیز رونمایی خواهد کرد، اما احتمالاً اپل همچنان به عرضه ایرپاد ۲ نیز ادامه خواهد داد. در این گزارش همچنین آمده است که همانطور که قبلاً گزارش شده بود آیفون ۱۳ ممکن است تحت تأثیر کمبود‌های زنجیره تامین قرار گیرد، اما انتظار می‌رود که این موضوع تأثیر محدودی بر توزیع آیفون ۱۳ داشته باشد.

افشاگری‌ها و شایعات قبلی در مورد رونمایی روز سه‌شنبه، به مجموعه‌ای از آیفون ۱۳ اشاره کرده بود که شامل چهار مدل در اندازه‌های مشابه مدل‌های سال گذشته خواهد بود. انتظار می‌رود گوشی‌های هوشمند جدید اپل دارای دوربین‌های پیشرفته‌ای باشند که ویژگی‌های جدیدی مانند حالت ویدئوی پرتره و حالت عکاسی نجومی را در کنار لنز فوق عریض بهبود یافته و زوم اپتیکال بهتر برای ضبط ویدئو ارائه دهند.

شایعات دیگر پیرامون اپل واچ ۷ نیز استفاده از پردازنده سریع‌تر و طراحی سخت‌افزاری جدید، از جمله صفحه نمایش بزرگ‌تر و نمای ساعت جدید را پیش‌بینی می‌کنند. همچنین پیش‌بینی شده است که آیپد مینی نیز با طراحی مجدد اساسی همراه باشد.

رویداد پاییزی در ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران در ۲۳ شهریور/۱۴ سپتامبر آغاز می‌شود و به صورت مجازی از اپل پارک پخش می‌شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها