بهروز حصاری رئیس سازمان اصناف استان البرز

بدون صدورهیچ نرخ رسمی جدید و بخشنامه ای قیمت نان در سراسر استان البرز افزایش یافته است.

بهروز حصاری رئیس سازمان اصناف استان البرز در گفتگو با خبرنگار جام جم البرز گفت: ازاخرین قیمت گذاری نان دراستان البرزدو سال می گذرد و از ان زمان تاکنون قیمت نان هیچ افزایش رسمی نداشته است.
کد خبر: ۱۳۳۵۲۷۷
بهروز حصاری رئیس سازمان اصناف استان البرز در گفتگو با خبرنگار جام جم آنلاین البرز گفت: ازاخرین قیمت گذاری نان دراستان البرزدو سال می گذرد و از ان زمان تاکنون قیمت نان هیچ افزایش رسمی نداشته است.
وی افزود : افزایش قیمت نان بدون ضابطه و ابلاغیه دستگاههای ذی ربط غیرقانونی است و با متخلفان برخورد تعزیراتی میشود.
حصاری با انتقاد ازاینکه قیمت نان متاسفانه از دوسال گذشته تا کنون افزایشی نداشته است و این موجب نارضایتی نانوایان شده است تصریح کرد: تمام گزینه ها و عوامل دخیل در تولید نان ازجمله اجاره بها، حقوق کارگران، و اب و برق و خدمات و تورم در کشور افزایش داشته و قیمت نان همچنان ثابت بوده است.
رئیس سازمان اصناف استان البرز با بیان اینکه کار گروهی ازاعضا و سازمانهای مرتبط در استانداری تشکیل و در هفته گذشته  اقدام به بررسی کارشناسی قیمت نان کرده است خاطرنشان کرد: در چند روز آینده قیمت جدید نان بطور رسمی به نانوایان در سطح استان ابلاغ خواهد شد.
وی افزود: بازرسان سازمان اصناف با بازرسی واحدهای صنفی با متخلفانی که خودسرانه اقدام به افزایش قیمت نان کرده اند برخورد می کنند.
حصاری با بیان اینکه در برخی استانها افزایش قیمت قانونی نان اعلام و اجرایی شده است گفت: با توجه به واقعیتهای موجود در زمینه افزایش قیمت نهادها وعوامل دخیل در تولید نان ، افزایش قیمت منطقی است و باید انجام شود ،اما با کار کارشناسی وضابطه تا حقوق تولید کننده و مصرف کننده هردو رعایت شود.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها