‍ جشنواره شهید رجایی یادآور خدمات ارزشمند دولتمردان بزرگ است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان گفت: جشنواره شهید رجایی یادآور خدمات ارزشمند دولتمردان شهید رجایی‌ و شهید باهنر است.
کد خبر: ۱۳۳۴۹۳۹

به گزارش جام جم آنلاین همدان، دکتر صیدایی با اشاره به مشخص شدن نتایج جشنواره شهید رجایی استان همدان، اظهار کرد: این جشنواره هر ساله در فضای ملی و استانی جهت قدردانی از مدیرانی که متعهدانه و دلسوزانه، هدفمند و ارزشی با وجدان کاری فعالیت کردند برگزار می شود.

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان افزود: جشنواره شهید رجایی یادآور خدمات ارزشمند دولتمردان شهید رجایی‌ و شهید باهنر است.

وی بیان کرد: طی فرایند ارزیابی چند ماهه مجموعه فعالیت مدیران رصد می شود، شاخص های مختلفی در بعد عمومی، اختصاصی و ترکیبی وجود دارد و هر مدیر در سامانه که معرفی شده باید آنها را مستند سازی کند و فعالیت و عملکرد یکساله خود را در سامانه ثبت کند،در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان عملکرد آنها بررسی و ارزشیابی و نمره گذاری می‌شود و مدیرانی که امتیازات برتر داشته باشند را انتخاب می کنند که
هر ساله از مدیران برتر در دو قالب مادی و معنوی قدردانی می‌شود.

صیدایی گفت: در سال ۹۹ جمعا ۱۶ نفر از مدیران استان بعنوان مدیران برتر در جشنواره شهید رجایی انتخاب شدند که با اهدای لوح تقدیر با امضا استاندار محترم تقدیر شده است.

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان عنوان کرد: علاوه بر آن ۸۵ نفر از مدیرانی که در دیگر سطوح مختف استان در ابعادفرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، عمرانی فعالیت درخشانی داشته اند در هفته جاری قدردانی می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها