نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در دیدار با مدیران شهرداری :

گره گشایی از مشکلات شهروندان اولویت اول مدیریت شهری است

در دیدار مدیران شهرداری سمنان ،حجت الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت : الویت مهم فعالیتهای شهرداری گره‌گشایی از کار مردم است .
کد خبر: ۱۳۳۱۴۹۱

به گزارش جام جم آنلاین از سمنان، علیرضا شربتدار سرپرست شهرداری سمنان به همراه مدیران شهرداری با حجه الاسلام و المسلمین مطیعی  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان دیدار و گفت و گو کرد.


مصطفی مطیعی در این دیدار گفت :  شهروندان زیادی با مجموعه شهرداری سروکار داشته و خدمات متنوعی را دریافت می کنند. از اینرو گروه گشایی باید اولویت مهم شهرداری در این خصوص باشد . 


وی با اشاره به لزوم خدمات منسجم و بهم پیوسته شهرداری اعم از مناطق و سازمان ها اظهار داشت : انجام مطلوب کارها توسط شهرداری سبب افزایش امیدواری و اعتماد شهروندان به شهرداری و در نهایت به مجموعه نظام شده که نشاط اجتماعی را بدنبال دارد . 


مطیعی به نکته دوم در فعالیت های شهرداری اشاره کرد و گفت : فعالیت های شهرداری باید بر اساس نیاز مردم و شهر  بوده و الویت بندی داشته باشد . 


سومین نکته ای که نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان تاکید کرد  بر انجام کارها برای رسیدن به رضایت خالق بود و خاطرنشان کرد : در انجام کارهای شهرداری به قصد خدمت رسانی به شهروندان و در راستای رضایت خدا ، نوعی عبادت محسوب شده که بسیار باارزش است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها