کارگاه تولید پوشاک ویژه سوادآموزان روز جمعه در مرکز یادگیری محلی دانا ناحیه چهار آموزش و پرورش کرج

کارگاه تولید پوشاک ویژه سواد آموزان در کرج راه اندازی شد

کارگاه تولید پوشاک ویژه سوادآموزان روز جمعه در مرکز یادگیری محلی دانا ناحیه چهار آموزش و پرورش کرج با شعار پیوند سواد و مهارت راه اندازی شد.
کد خبر: ۱۳۲۷۲۶۲
کارگاه تولید پوشاک ویژه سواد آموزان در کرج راه اندازی شدبه گزارش جام جم آنلاین البرز، مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج گفت: با توجه به شعار سال، آموزش و پرورش هم بر اساس رسالتی که عهده دار است در تحقق این فرمان مسئولیت دارد.
مالمیر به انتخاب هوشمندانه شعار سال و تاکید رهبر فرزانه انقلاب بر اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: کارگاه خیاطی مرکز یادگیری دانا وابسته به نهضت سوادآموزی آموزش‌وپرورش ناحیه چهار کرج نیز با این رویکرد فعال شده است.
مدیرآموزش و پرورش ناحیه چهار کرج گفت: سوادآموزان علاوه ‌بر یادگیری سواد و مهارت برای زندگی کردن در این مرکز یادگیری و آموزش در کارگاه خیاطی برای ورود به بازار کار آماده می‌شوند.
مالمیر افزود: با توجه به مجوز تبصره ۷۵ قانون بودجه این مرکز یادگیری برای تولید ارزان و مناسب لباس فرم دانش‌آموزی کار خود را شروع کرده است.
او با بیان اینکه تهیه لباس فرم دانش‌آموزی اجباری نیست گفت: دانش‌آموزان میان پایه ابتدایی و متوسط اول، متوسطه دوم نیازی به لباس فرم دانش‌آموزی ندارند.
مالمیر افزود: مدیران مدارس می توانند صرفا برای پایه‌ اول ابتدایی بر اساس رضایت و انتخاب اولیای دانش‌آموزان و کسب مجوز های لازم از آموزش و پرورش ناحیه چهارکرج لباس فرم تهیه کنند. 
مدیرآموزش و پرورش ناحیه چهار کرج گفت: درمراکز یادگیری محلی آموزش مهارت‌های زندگی از جمله مهارت سبک زندگی، فرزند پروری، سبک شهروندی و مطالب مورد نیاز نوسوادان  آموزش داده می‌شود.
مالمیر افزود: تا کنون سواد آموزی طرح‌های مختلفی را برای جذب، نگهداشت و تعمیق سواد در بین سوادآموزان اجرا کرده است به گونه ای که با راه اندازی مراکز یادگیری محلی طی چند سال گذشته گام های موثری برای مهارت آموزی سوادآموزان برداشته است
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها