بصورت رایگان و در قالب کارگاه های آنلاین:

طرح آموزش مهارت های زندگی به منظور افزایش اشتغال پذیری و تاب آوری روانی زنان و جوانان برگزار می شود

پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی در همکاری مشترک با وزارت تعاون،کار و امور اجتماعی، صندوق جمعیت سازمان ملل، وزارت ورزش و جوانان و جهاددانشگاهی کارگاه «آموزش مهارت های زندگی به منظور افزایش اشتغال پذیری و تاب آوری روانی زنان و جوانان» را برگزار می کند.
کد خبر: ۱۳۲۶۸۰۲

به گزارش جام جم آنلاین از دانشگاه شهید بهشتی، به گفته دکتر کورش پرند، رییس پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی  این طرح از تاریخ 26 الی 29 تیرماه 1400 بصورت رایگان و در قالب کارگاه های آنلاین برای 5 استان چهارمحال بختیاری،کرمان،کرمانشاه،کهکیلویه و بویراحمد و لرستان برگزار شده و زنان سرپرست خانوار،جوانان و افرادی که جزو جمعیت غیر فعال هستند را شامل می شود.

پرند اضافه کرد: افرادی که تاکنون برای اشتغال اعلام آمادگی نکردند به عنوان جمعیت غیرفعال در نظر گرفته میشوند که مجموع این افراد بیکار و در جستجوی کار در این طرح از طریق مهارت‌های زندگی در رویکرد اشتغال پذیری مشارکت داشته و در نهایت از جمعیت غیر فعال به جمعیت فعال تبدیل می شوند.

وی با اشاره به تجربه موفق قبلی این طرح افزود: این طرح  با هدف توانمندسازی اجتماعی، اقتصادی و تاب‌آوری در چند مرحله برنامه ریزی شده است. براساس آنچه از قبل بین مجری و همکاران صندوق جمعیت و دفتر سیاستگذاری و اشتغال توافق شده بود در فاز اول شهرستان پل‌دختر به عنوان جامعه هدف اجرای آموزش‏های مهارت زندگی صورت پذیرفت.

به گفته رییس پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی، اجرای نهایی مرحله نخست دوره در روز‌های 10 الی 13 خرداد ماه 1400 در چهار روز و در زمانی که زنان سرپرست توانستند بدون مشکل در آن شرکت کنند صورت گرفت و بازخوردهای دریافت شده حاکی از موفقیت و اثرگذار بودن آموزش‏ها بوده است.

وی تاکید کرد: بررسی گزارش همکاران بومی طرح نشان می ‏دهد محتوای ارائه شده برای مخاطبان قابل استفاده بوده است و امیدواریم در مرحله دوم با استقبال زنان و جوانان 5 استان مدنظر،شاهد بهره مندی هرچه گسترده تر جامعه از این طرح باشیم.

پرند در پایان در نظر گرفتن پلتفرم ثبت نام مجازی برای علاقه‌مندان شرکت در دوره‌های آموزشی و فعال‌سازی با هماهنگی همکاران طرح مذکور را از نقاط قوت طرح اعلام کرد و افزود: از علاقمندان دعوت میشود برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره  ٠٢١٢٢٤٣١٩٦٨ داخلی 1 یا 09121487362 تماس حاصل فرموده یا مشخصات خود را به آدرس parkoffice@sbu.ac.ir ارسال نمایند.

طرح آموزش مهارت های زندگی به منظور افزایش اشتغال پذیری و تاب آوری روانی زنان و جوانان برگزار می شود

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها