مسئول سالن عملیات مرکز‌ مدیریت راههای کشور خبر داد:

مسیر آزادراهی بین تهران و کرج‌ پرتردد‌ترین جاده کشور در شبانه روز گذشته

رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا خبر داد

روند کاهشی تردد‌های جاده ای / تردد بین استان‌های البرز و تهران بلامانع است

رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: تردد در جاده‌های کشور، با توجه به افزایش شهر‌های گروه قرمز و نارنجی و گسترش محدودیت‌های ترافیکی، روند کاهشی داشته است.
کد خبر: ۱۳۲۵۵۴۵

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ احمد شیرانی، رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: متوسط میزان تردد در جاده‌ های کشور در هفته گذشته با توجه به افزایش شهر‌های گروه قرمز و نارنجی و گسترش محدودیت‌ های ترافیکی، روند کاهشی داشته که بیانگر عمل به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در پرهیز از سفر است، همچنین لازم است از همکاری مردم در اجرای این طرح تشکر و قدردانی داشته باشیم.

وی افزود: ورود خودرو‌ها با پلاک غیربومی و خروج خودرو‌ها با پلاک بومی به شهر‌های گروه قرمز و نارنجی ممنوع و محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد کماکان ادامه خواهد داشت؛ ناوگان حمل بار و مسافر از این محدودیت‌ها مستثنی هستند.

سرهنگ شیرانی تاکید کرد: استان های تهران و البرز به صورت یکپارچه دیده شده و تردد خودرو‌های متعلق به این دو استان تا آخرین حوزه استانی مجاز است. کنترل تردد‌ها در جاده‌ها و شهر‌ها توسط دوربین‌های مکانیزه ثبت تخلف و تیم‌های استقراری و گشتی پلیس انجام می‌گیرد.

رییس مرکز کننرل ترافیک راهور ناجا گفت: هموطنان در صورت نیاز به سفر ضروری با خودرو شخصی در این شرایط می‌توانند نسبت به اخذ مجوز از فرمانداری شهر‌ها اقدام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها