مارکا: اسپانیا پژمرده شد / گازتادلااسپورت: فینال فقط شایسته ایتالیا است

شب گذشته یکی از دو بازی مرحله نیمه نهایی جام ملت های اروپا برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۲۵۱۵۳

به گزارش جام جم آنلاین ، اسپانیا و ایتالیا در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ایتالیا در ضربات پنالتی به پایان رسید. فدریکو کیزا در دقیقه ۶۰ برای ایتالیا و آلوارو موراتا در دقیقه ۸۰ برای اسپانیا گل‌زنی کردند. اما این برای تعیین نتیجه کافی نبود و دو تیم بعد از وقت های اضافی به ضربات پنالتی رفتند. در نهایت ایتالیا با پیروزی ۴ بر ۲ در ضربات پنالتی و در مجموع ۵ بر ۳ به فینال یورو ۲۰۲۰ رسید.

در پایان این دیدار فدریکو کیه‌زا به‌عنوان بهترین بازیکن میدان معرفی شد. کیه‌زا در این بازی تنها گل تیمش را در دقیقه 60 به ثمر رساند.

همچنین آمارها نشان می دهد اسپانیا با وجود ناکامی در راه رسیدن به فینال عملکرد بهتری داشته است.

عکس العمل رسانه های ایتالیایی و اسپانیایی نسبت به این اتفاق کاملا متفاوت با هم بود.

گازتادلواسپورت ایتالیا این تیم را حتی قبل از دیدار دیشب هم شایسته فینالیست شدن می دانست. رسانه های ایتالیایی با کلمه هایی همچون قهرمانان، اساطیر، ستارگان درخشان، گلادیاتورها و .... به صعود ایتالیا به فینال جام ملت های اروپا واکنش نشان داده اند.

اما در رسانه های اسپانیا همه چیز برعکس است. مارکا نوشت: تیم ملی اسپانیا پژمرده شد.

سایت آس هم نوشت که بدبینی عجیبی نسبت به تیم ملی اسپانیا وجود داشت و انگار هم از ابتدا می دانستند این تیم به فینال نمی رسد.

امشب یک مسابقه دیگر در نیمه نهایی برگزار می شود و برنده این دیدار که بین دانمارک و انگلیس است حریف ایتالیا در فینال خواهد.

فینال روز یکشنبه 20 تیم در لندن برگزار خواهد شد و زمان آن 23:30 است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها