ارتقای کیفیت آب شرب سنندج ماموریت اصلی آبفا در کردستان است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان گفت: ارتقای کیفیت آب شرب سنندج اصلی‌ترین ماموریت آبفا در استان کردستان است.
کد خبر: ۱۳۲۴۶۹۵
به گزارش جام جم آنلاین کردستان،علیرضا تخت‌شاهی بعد از ظهر امروز یکشنبه در دیدار با اعضای کمپین مردم نهاد اظهار کرد:  از همه متخصصان؛ کارشناسان؛ اهالی فن و صاحبنظران و سازمان های مردم نهاد درخواست داریم تا شرکت آبفا را در پیگیری پروژه تامین هرچه سریعتر آب باکیفیت برای مرکز استان یاری کنند.

وی با اشاره به اینکه اصلی‌ترین ماموریت آبفا در حال حاضر ارتقای کیفیت آب شرب سنندج است، اظهار کرد: تغذیه‌گرایی در سد قشلاق موجب ایجاد طعم و بو بد در آب شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان با یاداوری آغاز پروژه انتقال آب از سد آزاد به سد قشلاق و پس از آن شروع پروژه انتقال آب از سد آزاد به مجتمع تصفیه خانه آب شرب سنندج گفت: امیدواریم این پروژه که به مدیریت شرکت آب و نیرو انجام می‌شود با تامین اعتبار لازم هرچه سریعتر بهره‌برداری شود‌.

 تخت‌شاهی با اشاره به مطالبه‌گری شهروندان و سازمان های مردم نهاد در این خصوص و نقش آن در توجه بیشتر به اجرای پروژه تامین آب باکیفیت در سنندج گفت: هدف از برگزاری جلسه با این‌کمپین نیز استفاده از پتانسیل آن است و امیدواریم خروجی این نشست‌ها تجربه‌ای برای استان و حتی برای کشور باشد.

مدیرعامل آب و فاضلاب کردستان خاطرنشان کرد: این کمپین و سایر سازمان‌های مردم نهاد مانند چشم شرکت و  حتی وزارت نیرو هستند و معتقدم با یک کار جمعی و مدیریت مشارکتی و استفاده از دانش و توانایی همه متخصصان می توان سریعتر به نتیجه دست یافت.

وی همچنین از صدور مجوز آغاز مطالعات ایجاد تصفیه خانه آب شماره 3 سنندج طی 2 ماه آینده خبر داد و گفت: امیدواریم با آغاز و سپس تکمیل این پروژه امکان افزایش ظرفیت تصفیه آب در سنندج فراهم شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها