شهردار سمنان در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی با حضور اعضای شورای شهر:

پیشرفت پروژه های عمرانی بدون توقف ادامه دارد

آیت الله شاهچراغی در دیدار با منتخبان دوره ششم شورای اسلامی سمنان مطرح کرد:

حفظ وحدت و برادری لازمه فعالیت دوره ششم شورای اسلامی شهر است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در دیدار با منتخبان دوره ششم شورای اسلامی سمنان بر حفظ وحدت و برادری بین اعضای شورا تاکید کرد .
کد خبر: ۱۳۲۳۲۸۷

منتخبین دوره ششم شورای اسلامی شهر سمنان صبح امروز با حضور در گلزار شهدای سمنان با آرمان های شهدا تجدید میثاق کرده و به دیدار آیت اله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان رفتند .

 

به گزارش جام جم آنلاین از سمنان، سید محمد شاهچراغی در این دیدار با اشاره به فرهنگ بالای مردم سمنان گفت : مردم ، شايسته خدمت هستند و با توجه به اينكه مردم مسئوليت مهمي را بر دوش شما نهاده اند بايد به نحو مطلوب خدمتگذار آنان باشيد.

وی  ضمن تاکید بر حفظ وحدت و برادری افزود : در همه فعالیت ها و بخصوص کارهای جمعی ، موفقیت زمانی حاصل می شود که وحدت و برادری حفظ شود و این مهم می بایست در منتخبین شورای اسلامی دوره ششم تبیین شود . 

شاهچراغی ادامه داد : شوراهاي دوره هاي قبل كارهاي زيادي انجام داده اند ولی برخی از فعالیتها بر روي زمين مانده كه می بایست مورد توجه اعضای جدید در راستای برطرف كردن آنها قرار گیرد . 

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به مهمترین فعالیت شورا یعنی انتخاب شهردار به مهمترین مشخصات شهردار منتخب اشاره کرد و گفت : انقلابی ، متدین و ولایی بودن از مشخصات بارز شهردار باید باشد که خروجی فعالیت های شورا را در جهت امیدآفرینی و تقویت امید برای شهروندان در پی داشته باشد . 

امام جمعه سمنان با اشاره به سخنان شهید مدرس خاطر نشان کرد : خدمت را نه خدا و نه مردم  فراموش نمی کنند و اعضاي شورا بدانند مسئوليتي كه دارند يك امانت است و بايد در حفظ آن كوشا باشند و حفظ آن با خدمت گذاري مطلوب ميسر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها