ناگفته های یکی از رزمندگان عملیات آزادسازی بوکمال از نوع فرماندهی حاج قاسم

یکی از نیروهای حاضر در عملیات ازادسازی بوکمال جزئیاتی شنیده نشده از این عملیات که مهر پایان خلافت داعش به شمار می رود را روایت کرده است.
کد خبر: ۱۲۹۸۸۴۸

به گزارش جام جم آنلاین، گزیده های این مصاحبه که مشروح آن روز شنبه در ضمیمه روایت نصر روزنامه جام جم ویژه سالگرد شهادت سردار سلیمانی منتشر می شود را می خوانید:

 -  حاج قاسم اولین کسی بود که در جریان نبرد بوکمال اعلام کرد ابوبکر بغدادی هنوز زنده است و ما صدای او را در بی‌سیم شنیده‌ایم.

-در بوکمال دست و پای ایرانی‌ها را می‌بوسند. مردم بسیاری از شهرهای آزاد شده سوریه می‌گویند ای کاش شهر ما به دست ایرانی‌ها آزاد می‌شد.
 
-در یکی از ایست بازرسی‌های بچه‌های حزب‌الله در بوکمال یکی از زنان به همراه بچه اش به سمت یکی از نیروهای حزب‌الله رفت و انتحاری زد و هم رزمنده حزب‌الله را به شهادت رساند و هم خودش و آن بچه متلاشی شدند. 

-همه خانه‌هایی که مردم از آنها فرار کرده بودند و بعضاً طلا و دلار و ماشین‌های گران‌قیمت در آنها وجود داشت، پلمپ و از آنها محافظت شد و به محض بازگشت مردم به شهر، امانات به آنها بازگردانده شد.

-ما در بوکمال آتش بسیار کمی ریختیم چرا که حاج قاسم اجازه نمی‌داد تجمع نفرات را بزنیم و ماشین‌هایی که فرار می‌کردند را نشانه بگیریم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها