حوادث خراسان جنوبی؛ زلزله

۶ زلزله سربیشه خسارتی نداشت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی از اعزام چهار تیم ارزیاب و پیشرو با دستور استاندار به منطقه سربیشه در پی وقوع زمین لرزه‌ها اعزام شدند، گفت: طبق گزارش‌ها، این زلزله‌ها تاکنون خسارتی نداشته است.
کد خبر: ۱۲۹۶۲۰۶
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، سید ابوالحسن میرجلیلی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: صبح امروز، شش زمین لرزه در شهرستان سربیشه به وقوع پیوست.
 
۶ زلزله سربیشه خسارتی نداشت
وی افزود: اولین زمین لرزه به بزرگی ۲،۹ ریشتر ساعت ۶ و ۲۷ دقیقه و ۵۰ ثانیه امروز و دومین زلزله به بزرگی ۴،۱ ریشتر ساعت ۱۱ و ۱۴ دقیقه و ۴۱ ثانیه در عمق هشت کیلومتری زمین به وقوع پیوست.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه زلزله‌های بعدی به بزرگی ۳،۶ و ۳،۱ و ۳،۴ و ۲،۵ ریشتر به وقوع پیوست، تصریح کرد: این زمین لرزه‌ها از ساعت ۶ و ۲۷ دقیقه تا ۱۱ و ۱۴ دقیقه رخ داده است.
میرجلیلی با بیان اینکه این زمین لرزه ها در ۵۰ کیلومتری سربیشه و ۶۰ کیلومتری شوسف در خراسان جنوبی رخ داده است، بیان کرد: طبق گزارش‌ها، این زلزله‌ها تاکنون خسارتی نداشته است و چهار تیم ارزیاب و پیشرو با دستور استاندار به منطقه اعزام شدند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه زلزله‌ها از نظر شدت، کاهشی بوده است، خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌های خدمات رسان، در منطقه در حالت آماده باش هستند.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها