اولین اجرای برنامه با هوش‌مصنوعی
گفت‌وگو با محمد جواد پاک‌نفس، تهیه‌کننده «اسکرین شات»:

اولین اجرای برنامه با هوش‌مصنوعی

خرید بازی رایانه‌ای با جعل پیامک بانکی

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری شخصی که با جعل پیامک بانکی کلاهبرداری کرده بود، خبر داد و گفت: متهم با جعل پیامک بانکی از مال باخته، بازی رایانه‌ای خریده بود.
کد خبر: ۱۲۶۳۷۴۴

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه سید علی شریفی گفت: بیست و هفتم اسفند ماه سال جاری پرونده‌ای به دادخواهی یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری به شیوه پیامک جعلی در کلانتری ۱۶۳ ولنجک تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به پایگاه یکم پلیس آگاهی ارجاع شد.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت عنوان کرد: در گام اول رسیدگی پرونده از شاکی تحقیقات جامعی پیرامون جزئیات کلاهبرداری به عمل آمد و شاکی اظهار کرد، بیست و ششم اسفندماه یک بازی رایانه‌ای به مبلغ چهار میلیون ریال در یکی از سایت‌های خرید و فروش اینترنتی برای فروش آگهی کردم. پس از ساعتی شخصی که خود را سعید معرفی می‌کرد با من تماس گرفت و درخواست خرید کالا را داشت. طی قراری در همان روز با خودروی برلیانس برای خرید مراجعه کرد و پس از دریافت کالا با اعمال متقلبانه و ارائه پیامک جعلی (اسکرین شات) وانمود کرد که مبلغ را به حساب من واریز کرده است و وقتی از وی دور شدم با پرینت حسابم متوجه شدم که پول را به حساب من واریز نکرده است.

این مقام پلیسی افزود: در گام بعدی کارآگاهان با مراجعه به محل قرار توانستند پلاک خودروی متهم را به دست بیاورند و مشخص شد وی ساکن محله اختیاریه می‌باشد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با هماهنگی دادیار شعبه دوم دادسرای ناحیه ۳۱ تهران دستور دستگیری متهم اخذ شد، گفت: تیمی از کارآگاهان شانزدهم فروردین ماه به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به پایگاه یکم انتقال دهند.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی در پایان گفت: فرد کلاهبردار در بدو ورود به پلیس آگاهی به بزه انتسابی اعتراف کرد و با صدور قرار تأمین، متهم آزاد و تحقیقات برای شناسایی سایر مالباختگان احتمالی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها