با انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال موافق هستید؟

به محض اینکه نام علی دایی به عنوان جدی ترین گزینه جانشینی تیم های پرسپولیس و تیم ملی اعلام شد بسیاری از هواداران نسبت به این موضوع در شبکه‎های اجتماعی واکنش های مختلفی را نشان دادند.
کد خبر: ۱۲۴۴۳۳۹
با انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال موافق هستید؟

به گزارش جام جم آنلاین ، علی دایی آخرین بار در فروردین ماه 1388 هدایت تیم ملی را بر عهده داشت. تیم ملی ایران در رقابت های انتخابی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی قرار داشت.

تیم ایران با هدایت دایی در دیداری بسیار حساس و حیثیتی در ورزشگاه آزادی به مصاف عربستان سعودی رفت و در حالی که یک بر صفر از حریف پیش بود در نهایت با نتیجه دو بر یک باخت و شکست بسیار تلخی را تجربه کرد، شکستی که در نهایت باعث شد تیم ملی فوتبال ایران در ماه های آینده هم نتواند امتیازات لازم را جمع آوری کند و به جام جهانی 2010 برسد.

علی دایی بعد از آن شکست تاریخی از سمت خود برکنار شد اما واقعیت این است که او پیش از آن هم عملکرد خوبی با تیم ملی نداشت. او که خیلی زود و در 38 سالگی به هدایت تیم ملی رسیده بود مخالفان زیادی داشت.

سال ها از آن اتفاق می گذرد و او بار دیگر کاندیدای هدایت تیم ملی فوتبال ایران شده است. احتمال ادامه همکاری فدراسیون با ویلموتس از یک ماه پیش محرز شده ضمن اینکه شنیده می شود توافق با برانکو جهت هدایت تیم ملی بر سر مسائل مالی به هم خورده است.

حضور دایی بر روی نیمکت تیم ملی جدی ترین گزینه است. اما سوالی که بسیار مهم به نظر می رسد این است که با توجه به تجربه بسیار تلخ قبلی او در تیم ملی هواداران موافق بازگشت او به تیم ملی هستند؟ نباید فراموش کرد که او به طور همزمان کاندیدای جانشینی کالدرون هم شده است. شبکه های اجتماعی بازتاب خوبی از نگرش ها نسبت به بازگشت احتمالی دایی به تیم ملی است.

یکی از کاربران نوشته: «اگه علی دایی بشه سرمربی تیم ملی بشه من بازی های تیم رو نمیبینم».

یکی دیگر نوشته:‌«دایی بیرون از فوتبال دوست داشتنی تر است. ای کاش هیچ وقت به این محیط پرتنش برنگردد».

نظرات دیگر کاربران به این شرح است:

*علی دایی حق ورود به پرسپولیس رو نداره

*ای کاش سایه علی دایی روی سر هیچ تیمی نیفتد

*فرقی نداره تیم ملی باشه یا پرسپولیس، دایی به هر تیمی بره با خودش کلی حاشیه می بره

*کی بهتر از آقای گل جهان؟

نکته بسیار مهم این است که اکثر واکنش ها به سرمربی شدن علی دایی در پرسپولیس و به خصوص تیم ملی فوتبال ایران شدید و حتی هجوآمیز است. به نظر می رسد در شرایط فعلی دایی عطای حضور در تیم ملی را به لقایش ببخشد و به حضور آرام خود در دنیای خارج از فوتبال ادامه بدهد بهتر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها