دبیر دومین کنفرانس بین المللی صنعت ساخت

هتل المپیک تهران میزبان دومین کنفرانس بین المللی صنعت ساخت

کنفرانس صنعت ساخت دی ماه سال 98 برگزار می شود، علی شاهانی دبیر کنفرانس صنعت ساخت ضمن اعلام این مطلب افزود با توجه به تجربه بسیار موفق برگزاری اولین همایش جامع در صنعت ساخت، مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در نظر دارد همچون دوره قبل همایش صنعت ساخت را با همراهی بخش خصوصی برگزار نماید.
کد خبر: ۱۲۱۷۳۲۶
هتل المپیک تهران میزبان دومین کنفرانس بین المللی صنعت ساخت

وی با تشریح موفقیت های کنفرانس اول از تمامی کسانی که به کمک این کنفرانس درآمدند تا به این موفقیت بی نظیر دست یابد تشکر کرد افزود کنفرانس اول توانست به مقدار زیادی در جهت نیل به اهداف کنفرانس که توسط شورای سیاست گذاری آن تعیین گردیده بود.

این کارشناس عمرانی ادامه داد در کنفرانس قبلی علی رغم اینکه به حوزه معماری و شهرسازی توجه ویژه ای شده بود ولیکن عزیزان حاضر در این بخش خواستار این بودند تا حضور پر رنگ تری از سخنرانان معمار داشته باشیم تا آنها نیز بتوانند در این عرصه نظرات کارشناسی خود را اعلام نمایند.

این عضو نظام مهندسی ادامه داد: دیگر موضوعی که در کنفرانس قبلی به میزان کافی بدان پرداخته نشد مدرن سازی و لوکس سازی بود که در این کنفرانس به این بخش با دعوت از معماران تراز اول و صاحب نام بیش از گذشته پرداخته می شود.

این مدرس دانشگاه، ایران را چهارمین کشور از لحاظ تعداد مهندسین عمران و معماری در جهان دانست و افزود فاصله ما با کشورهای پیشرفته جهان زیاد شده است و حداقل سه نسل از آنها در ساخت و ساز عقب هستیم که با توجه به سرعت تولید علم در کشور اگر بتوانیم با برگزاری نشست های تخصصی این علوم را به دست اندرکاران ساخت و ساز منتقل کنیم در جهت رفع بسیاری از معضلات کشور من جمله معطل ماندن سرمایه ها در پروژه های نیمه کاره و یا عمر کوتاه ساختمان ها به میزان یک چهارم کشورهای پیشرفته جهان و دیگر معضلاتی از این قبیل گام خواهیم برداشت.

شاهانی حضور انبوه سازان را همچون دوره گذشته از مزیت های این کنفرانس اعلام کرد و گفت حضور سازندگان بخش خصوصی و دولتی در این کنفرانس در کنار سیاست گذاران صنعت ساخت کشور و صاحب نظران این بخش منجر به رضایت مندی و غنای کنفرانس شده بود و به پربازده بودن کنفرانس کمک بسیار شایانی نموده بود.

وی در آخر گفت: مهمانانی از تجار و سازندگان کشورهای قطر، عمان، اقلیم کردستان عراق، ترکیه و چند کشور همسایه دیگر با حمایت های وزارت امور خارجه در این کنفرانس حضور خواهند داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها