رییس پلیس راه آذربایجان‌شرقی

تصادف زنجیره‌ای در اتوبان شهید کسایی تبریز

سقوط خودرو به دره در ورزقان دو کشته برجای گذاشت

سقوط وانت نیسان به دره در ورزقان موجب جان باختن دو نفر از سرنشینان شد.
کد خبر: ۱۲۱۰۸۲۹
سقوط خودرو به دره در ورزقان دو کشته برجای گذاشت

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، این حادثه در مسیر روستای جنگای خوینه رود شهرستان ورزقان اتفاق افتاد و موجب فوت دو نفر از سرنشینان و مصدوم شدن یکی دیگر از سرنشینان شد.

عملیات امداد و نجات توسط نجاتگران هلال احمر شهرستان ورزقان انجام شد و مصدوم را جهت ادامه عملیات درمان به بیمارستان ورزقان انتقال دادند.

همچنین در حادثه‌ای دیگر در آذربایجان شرقی برخورد شدید و در پی آن آتش سوزی دو دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ و تندر ۹۰ در آرپادره‌سی تبریز منجر به مصدوم شدن هفت نفر از سرنشینان خودروها شد.

شب گذشته با اطلاع رسانی شهروندان به سامانه ۱۲۵ و گزارش وقوع تصادف شدید و آتش‌سوزی دو دستگاه خودرو در مسیر جاده آرپادرسی، تیم عملیاتی آتش‌نشانی ایستگاه شماره ۹ به محل حادثه اعزام شد.

آتش‌نشانان به سرعت این آتش‌سوزی را اطفا کرده و هفت مصدوم حادثه شامل راننده خودرو پژو و شش نفر از سرنشینان خودروی تندر ۹۰ را جهت بررسی‌های اولیه و مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند.

آتش‌نشانان عملیات اطفا و امدادی این حادثه را با ایمن سازی خودروها و تحویل صحنه حادثه به نیروی انتظامی به پایان رساندند.

وحید شادی‌نیا، سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی نیز در این خصوص گفت: این سانحه در جاده قدیم "تبریز-اهر" روی داد و چهار دستگاه آمبولانس اورژانس تبریز را به محل کشاند.

وی خاطرنشان کرد: مصدومان تحت مراقبت‌های پیش بیمارستانی و فوریتی به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها