عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین

روز قدس امسال به دلیل وقایع اخیر منطقه، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس گفت: بدون شک راهپیمایی روز قدس امسال به دلیل وقایع اخیر منطقه، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و همین امر نگرانی‌هایی را در بین سران و حکام کشورها و دولت‌های متخاصم برانگیخته است.
کد خبر: ۱۱۴۵۸۳۳
روز قدس امسال به دلیل وقایع اخیر منطقه، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است

مسعود گودرزی نماینده ممسنی در گفتگو با جام جم آنلاین اهمیت روز قدس در ابعاد داخلی را نشان دهنده وحدت و انسجام در کشور عنوان کرد و افزود: روز قدس به عنوان یک ارزش در جهان اسلام مطرح است و طرح این موضوع از طرف رهبر فقید انقلاب حضرت امام خمینی، و ادامه این نهضت در کشور تا امروز ،نمادی از اتحاد و همبستگی برای مطالبه یک ارزش اسلامی در نظام بین الملل است.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس با اشاره به انتقال سفارت آمریکا به شهر بیت المقدس تاکید کرد:روز قدس امسال محل اعتراض به اقداماتی است که از طرف کشورهای متخاصم علیه ملت فلسطین صورت گرفته و نه تنها جامعه مسلمان بلکه جامعه مسیحیان آزاده را نیز وادار به واکنش کرده است.

وی گفت: با توجه به مسایل و فشارهایی که بر کشور فلسطین و حملات به مناطق اشغالی وارد شده بنظر می رسد حضور مردم در راهپیمایی روز قدس می تواند اقدامات توام با زحمتی که در طول این مدت بر مردم وارد شده است را یکبار دیگر به دنیا گوشزد کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها