رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

صدا و سیما در تبلیغ سفرهای راهیان نور همت عالی دارد

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در نشست مشترک ستاد مرکزی راهیان نور و معاون امور استان های رسانه ملی از همت رسانه ملی در ترویج فرهنگ سفر به یادمان های دفاع مقدس قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۱۲۵۶۷۵
صدا و سیما در تبلیغ سفرهای راهیان نور همت عالی دارد

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، نشست مشترک ستاد مرکزی راهیان نور با حضور معاون امور استان ها و رئیس سازمان بسیج رسانه ملی و مدیران کل برخی از مراکز صدا و سیما شب گذشته برگزار شد.

در ابتدای این نشست سرتیپ بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت : ما از صدا سیما تاکنون چیزی نخواستیم که صدا و سیما به آن همت نکند.

وی از افتتاح همزمان 10 موزه شهدا با همدلی و همکاری 10 استان خبرداد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از رسانه ملی خواست امسال نیز مانند سال های قبل پوشش مناسب و گسترده ای به سفرهای نوروزی راهیان نور بدهند.

معاون امور استان های رسانه ملی نیز با اشاره به اینکه در جدول پخش شبکه شما، بخش ویژه ای را برای انعکاس خبرهای راهیان نور اختصاص خواهیم داد، گفت: باید برای توسعه و ترویج سفرهای راهیان نور علاوه بر هفت استان مرزی، دیگر استان ها نیز به نوعی درگیر این موضوع باشند.



دکتر علی دارابی افزود: برنامه های پر بیننده در هر استان باید راهیان نور را تبدیل به فرهنگ عمومی کنند.

وی اظهار داشت:در همه استان ها مستند شهید ساخته می شود و ان شاء الله سال آینده از یک مستند در هفته دفاع مقدس رونمایی خواهیم کرد و باید به این نکته توجه کنید که بهترین عوامل را برای تولید مستند ها انتخاب می کنیم.

معاون امور استان های رسانه ملی تاکید کرد ؛در حوزه دفاع مقدس برای نگارش، پژوهش، ساخت و نظارت نهایت سختگیری را داشته باشیم تا بهترین کارها انجام شود و قابل ارائه در جشنواره های جهانی باشد. دارابی در پایان خاطر نشان کرد: این ما هستیم که باید زحمات عزیزان در راهیان نور را در قالب رسانه بیاوریم و مدیران استانی صدا و سیما در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

فروغی رییس بسیج صدا و سیما نیز در این مراسم ضمن قدردانی از معاونت امور استان ها گفت : در ترویج و تبلیغ این سفرها در حوزه استان ها جز همکاری ندیدیم و از آقای دارابی که از پشتوانه های کار ارزشمند در رسانه ملی است تشکر می کنیم.

وی ادامه داد: امسال با توجه به ظرفیت عظیمی که در استان ها وجود دارد، باید انعکاس سفرهای نورانی راهیان نور بیش از پیش موفقیت آمیز و موثر باشد.

در این مراسم از معاون امور استان های صدا و سیما و مدیران کل صدا و سیمای استان‌های آذربایجان شرقی، خوزستان، کرمانشاه، مازندران، اصفهان، آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان، یزد، فارس و سمنان به علت همکاری با ستاد های راهیان نور و ترویج این فرهنگ غنی قدردانی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها