حضور مقامات و شخصیت ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن +عکس

همزمان با آغاز چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ملت آگاه و مقتدر ایران اسلامی با نمایش قدرتی مضاعف و با شکوه تر از سال های گذشته بار دیگر پشتیبانی قاطع خود را از آرمان های امام و انقلاب و رهبری اعلام کردند.بر این اساس مقامات ومسئولین کشور نیز در اولین ساعات روز 22 بهمن به جمع راهپیمایان پیوستند.
کد خبر: ۱۱۲۱۱۷۳
حضور مقامات و شخصیت ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن +عکس

به گزارش جام جم آنلاین، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران با تقدیر از حضور با شکوه مردم در این راهپیمایی اظهار داشت: ما امنیت خود را مدیون مردم و حضور آنها در صحنه هستیم.

وی صریح کرد: حتما در بین مردم برخی از دلخوری ها و ناراحتی ها وجود دارد، برخی مطالبات به حقی دارند که بعضا ناشی از کمبودها و مشکلات موجود در کشور است و این وظیفه همه مسئولان کشور است که مطالبات به حق مردم به عنوان بزرگترین سرمایه راهبردی نظام استفاده کنند.

وی با اشاره به خرید گسترده تسلیحات از سوی برخی کشورهای منطقه از قدرت های بزرگ در راستای تامین امنیتشان ادامه داد: ما کشورمان همچون برخی کشورهای منطقه نیست که بقا و امنیتش وابسته به خرید تسلیحات از خارج از کشور باشد.

وزیر امور خارجه خاطرنشان کرد: امنیت ایران وابسته به حضور مردم در صحنه است، بنابراین باید توجه جدی به مطالبات و حقوق این مردم داشته باشیم و این ها برای جمهوری اسلامی ایران ارزشی راهبردی محسوب می شود و در همین چارچوب همانطور که اشاره کردم باید به این خواسته ها و مطالبات توجه ویژه ای داشت.

حضور مقامات در راهپیمایی ۲۲ بهمن

امروز یکشنبه ۲۲ بهمن ماه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی به همراه مسئولان با حضور در خیابان‌های سراسر میهن اسلامی سی‌ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و طلیعه فجر چهلم انقلاب الهی خود را جشن گرفتند. بر این اساس آیت الله جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری به جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن پیوست.

امیر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در میان خیل جمعیت حاضر در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاضر شد.

سردار قاسم سلیمانی نیز با حضوردر بین صفوف راهپیمایان ۲۲ بهمن در کرمان حاضر شد.



عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور از میدان انقلاب به خیل عظیم راهپیمایان یوم‌الله ۲۲ بهمن پیوست و همراه با مردم در جشن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کرد.

حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز از چهارراه ولیعصر تهران به خیل عظیم ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیوست.

مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد نیز با حضور در جمع راهپیمایان تهرانی در خصوص پیام حضور مردم گفت: بعد از ۳۹ سال از گذشت انقلاب، حضور مردم باعث افتخار است. باید از این حضور قدردانی کنیم.

در آستانه سالگرد سی و نهمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضاییه نیز به خیل عظیم مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیوست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها