ایوبی: امروز هیچ جلسه ای با داوران جشنواره فیلم فجر نداشتم

حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی اعلام کرد که امروز هیچ جلسه ای با داوران درباره اعتراضات به جشنواره فیلم فجر نداشته است.
کد خبر: ۱۰۰۰۰۰۸
ایوبی: امروز هیچ جلسه ای با داوران جشنواره فیلم فجر نداشتم

به گزارش جام جم آنلاین، حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی شامگاه چهارشنبه ۲۰ بهمن ماه در کاخ رسانه های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در جمع خبرنگاران در پاسخ به مهر مبنی بر جلسه امروز با داوران جشنواره فیلم فجر درباره اعتراض های صاحبان آثار گفت: امروز با توجه به مسایلی که در سینمای کشور رخ داد ساعت ۲۰:۱۵ جلسه مهمی در باغ فردوس داشتم که به همراه همسر و فرزندانم به اتفاق دکتر سلطانی فر و همسر و دخترشان قرار بودیم و تنها به تماشای فیلم «زیر سقف دودی» به کارگردانی پوران درخشنده نشستیم و اصلا جلسه ای با داوران وجود نداشت. ما تنها به همراه خانواده رفته بودیم که فیلم ببینیم.

وی در پایان گفت: هیچ داوری در آنجا نبود و هیچ جلسه ای من در آنجا نداشتم و اصلا من با داوران جلسه ای نداشتم. من از شنیدن این خبر تعجب می کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
اكبر
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۱
۰
۰
متاسفانه عادت كردیم همیشه معترض باشیم داورها هم انسانهای شریفی هستند كه سلیقه و معیار اونها با ما فرق داره همیشه گروهی معترض هستند اینهمه بزرگنمایی برای چی هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نیازمندی ها