بیش از ١٠ متخلف انتخاباتی در جریان برگزاری انتخابات در کاشمرشناسائی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۳۲۱۸۹۲
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رئیس هیأت نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورا‌های شهر و روستایدستگیری بیش از ١٠ متخلف انتخاباتی در کاشمرکاشمرگفت: تعدادی از مامزد‌ها با تشکیل ائتلاف خاص دست به بداخلاقی‌هایی زدند که به لحاظ قانون انتخابات تخلف محرز است.

نبوی نصب پوستر تصاویر گروه ائتلافی و یا تصاویر بعضی از نامزد‌ها بر روی خودرو در روز انتخابات و متوقف کردن خودرو در محدوه شعبات اخذ رأی، توزیع برگه‌هایی که اسامی نامزد‌های ائتلاف در آن درج شده بود در روز انتخابات، حضور افراد مختلف در محل شعبه، سفارش کردن نوشتن نام لیست ائتلافی به مردم و پیشنهاد خرید و فروش رأی را از تخلفات انتخاباتی صورت گرفته عنوان کرد.

وی افزود: این موضوع به محض محرز شدن تخلف آن و طرح در جلسه شورای تأمین کاشمر با حضور هیات‌های نظارت و اجرایی بررسی و با هدف حفظ سلامت انتخابات تصمیماتی درباره آن اتخاذ شد که شناسایی و دستگیری بیش از ۱۰ متخلف در بعد از ظهر روز انتخابات و تحویل آن‌ها به مقام قضایی از آن جمله است.

رئیس هیأت نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورا‌های شهر و روستای کاشمر گفت: یکی از شهرداران شهر‌های استان نیز جزو افراد دستگیر شده است.

نبوی با قدردانی از حضور آگاهانه و پرشور مردم کاشمر در این دوره از انتخابات، گفت: مردم کاشمر با مشارکت ۵۷ درصدی در انتخابات برگ زرین دیگری بر افتخارات خود افزودند.

وی با اشاره به مشکلات فنی در دستگاه‌های احراز هویت در آغاز رأی‌گیری افزود: با تلاش نیرو‌های فنی و پشتیبانی این مشکل فنی در همان ساعات اولیه برطرف و فقط در برخی از شعب انتخابات با نیم تا یک ساعت تاخیر آغاز شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها