فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص):

انتخابات ۲۸ خرداد امنیت ملی را تقویت کرد

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: حضور پر شور و آگاهانه ملت شریف ایران اسلامی در عرصه انتخابات، تبلور مردم سالاری دینی و آرمان‌های اسلامی است.
کد خبر: ۱۳۲۱۸۸۱

به گزارش جام جم آنلاین، امیر سرتیپ صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، ضمن ابراز خرسندی از مشارکت تحسین برانگیز ملت شریف ایران اسلامی در عرصه انتخابات، گفت: هموطنان عزیزمان با حضور پر شور خود در عرصه انتخابات علاوه بر تبلور مردم سالاری دینی در تحقق آرمان‌های اسلامی، بار دیگر مشروعیت و مقبولیت جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی را به رخ جهانیان کشیدند و برگ زرین دیگری را به ویترین افتخارات نظام افزودند.

سرتیپ صباحی فرد با اشاره به حضور پر شور کارکنان و خانواده‌های نیروی پدافند هوایی در عرصه انتخابات، اظهار کرد: برابر تدابیر پیش بینی شده در تمامی یگان‌های پدافندی و کوی‌های سازمانی این نیرو، کارکنان پایور، وظیفه و خانواده‌های با بصیرت در تعیین سرنوشت مملکت حضوری آگاهانه و انقلابی داشتند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه نیرو‌های مسلح همیشه خدمتگزار مردم هستند، افزود: اوج امنیت در آسمان امن ایران اسلامی نوید بخش پشتیبانی و حمایت همین مردم با اخلاص و ولایی است.

وی در ادامه با ابراز خرسندی از آمادگی رزمی و توان عملیاتی یگان‌ های پدافندی غرب کشور در مقابله با هر نوع تهدید هوایی، اظهار کرد: گروه پدافند هوایی کرمانشاه و سایت‌های تابعه در رصد ۲۴ ساعته از آسمان غرب کشور، در لحظه به هر نوع تهدید و تعرضی پاسخ کوبنده و قاطع خواهند داد.

همچنین امیر سرتیپ صباحی فرد با کارکنان پایور و وظیفه یگان‌های پدافندی غرب کشور دیدار و از کارکنان نمونه تقدیر کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها