با تخصیص 6 هزار میلیارد ریال اعتبار

ساخت مرحله دوم محور قزوین ـ الموت ـ تنکابن آغاز شد

عملیات اجرایی ساخت مرحله دوم محور قزوین، الموت و تنکابن با اختصاص شش هزار میلیارد ریال آغاز شد.
کد خبر: ۵۵۸۷۱۲
ساخت مرحله دوم محور قزوین ـ الموت ـ تنکابن آغاز شد

 احمد عجم در مراسم آغاز به کار ساخت مرحله دوم محور قزوین، الموت و تنکابن اظهار داشت: برای اجرای این طرح ملی به طول 52 کیلومتر، شش هزار میلیارد ریال اعتبار از سوی دولت تخصیص داده شده است.

وی با اشاره به واگذاری این پروژه به قرارگاه خاتم‌الانبیا اظهار امیدواری کرد و گفت: با انتخاب پیمانکاری قوی و مجرب، در اجرای این طرح تسریع بخشیده می‌شود.

این مسئول ادامه داد: مردم باید بدانند که با این ابتکار و موافقت دولت، زمان تقریبا 27 ساله اجرای پروژه محور قزوین، الموت و تنکابن را به سه سال کاهش داده‌ایم که یک انقلابی در زمینه راه‎سازی و اجرای پروژه‌هاست که بسیار فوق‌العاده است و شاید کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: در شرایطی که قدری تنگناهای اقتصادی وجود دارد دولت 6 هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه محور قزوین، الموت و تنکابن پیش‌بینی کرده که در طی یک پروسه سه ساله صورت می‌گیرد که محل اعتبار آن از منبع مطمئنی است.

عجم تصریح کرد: با اجرای پروژه محور قزوین، الموت و تنکابن علاوه بر اینکه سطح فنی راه‌های روستایی ارتقا می‌یابد، منافع زیادی نصیب استان قزوین، مازندران و در ادامه استان گیلان می‌شود.

گفتنی است، فاز نخست محور قزوین، الموت و تنکابن به طول 62 کیلومتر در حال حاضر بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پروژه محور قزوین، الموت و تنکابن به طول 148 کیلومتر از برکات سفر مقام معظم رهبری به استان قزوین است. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها