با تخصیص 6 هزار میلیارد ریال اعتبار

ساخت مرحله دوم محور قزوین ـ الموت ـ تنکابن آغاز شد

استاندار قزوین گفت: با اجرای طرح ملی جاده قزوین، الموت به تنکابن که از حمایت جدی دولت برخوردار است منطقه تاریخی الموت به استان مازندران متصل و گامی در مسیر توسعه و عمران کشور برداشته می شود.
کد خبر: ۵۵۸۵۹۵
الموت قزوین به استان مازندران متصل می‌شود

به گزارش مهر، احمد عجم استاندارقزوین روز دوشنبه در بازدید از فاز دوم جاده قزوین، الموت، تنکابن گفت: این پروژه تاثیرگذاری ملی دارد و از اهمیت بالایی برخوردار است.

عجم که به همراه معاونان استانداری قزوین و جمعی از مسئولان استان از این پروژه بازدید می کرد اظهارداشت: با احداث این پروژه زمینه تسهیل در تردد خودروها از 10 استان مرکزی و جنوبی به شمال کشور فراهم می شود.

استاندار قزوین در ادامه با بیان این که راه یکی از مهمترین زیرساختهای توسعه محسوب می شود، تصریح کرد: اجرای پروژه قزوین، الموت به تنکابن از حمایت همه جانبه دولت برخوردار است.

نماینده عالی دولت در استان قزوین همچنین یادآورشد: همزمان با اجرای این پروژه، با هماهنگی های صورت گرفته با پیمانکار مجموعه، ساماندهی راههای روستایی اطراف و متصل به مسیر اصلی نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه از تشکیل شورایی ویژه به منظور پیگیری مسایل مربوط به این پروژه در استان به ریاست معاون عمرانی استانداری خبر داد و گفت: مدیران ادارات کل راه و شهرسازی، محیط زیست، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی از جمله اعضای این شورا خواهند بود.

 
عجم در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دریافت مصوبه دولت در خصوص اجرای جاده قزوین، الموت، کلاچای افزود: با اجرای این پروژه منطقه الموت استان قزوین در آینده از طرق راههای اصلی به استانهای گیلان و مازندران متصل خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها