بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲

«شهربانو منصوریان» هم برنزی شد

بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲

متین رضایی:ورزش جنگ ثانیه هاست

متین رضایی عضو تیم ملی تکواندو کشورمان درخصوص کسب مدال برنز نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد: خوشبختانه پرونده این بازیها برای من با کسب مدال برنز بسته شد هر چند به بیشتر از آن فکر می کردم اما به هر حال این کمترین نتیجه‌ای بود که می‌توانستم کسب کنم. 
کد خبر: ۱۴۲۴۰۶۴

به گزارش خبرنگار اعزامی جام جم به هانگژو، تکواندو کار وزن منهای 68 کیلو گرم در ادامه گفت:خیلی آماده بودم ولی آسیب‌هایی که از قبل داشتم مانع از این شد که بتوانم طرح های را که برایش برنامه‌ریزی کرده بودم عملی کنم و نتوانستم صد در صد آنرا اجرا کنم. 

وی در مورد اینکه در ثانیه‌های پایانی موفق شد مدال برنز خود را قطعی کند، گفت:بله مسابقه همین است ورزش جنگ ثانیه ها و صدم ثانیه هاست همانطور که در ثانیه‌های طلایی مدال برنز خودم را قطعی کردم در نیمه نهایی هم در ثانیه‌های پایانی امتیاز دادم و  از صعود به فینال باز ماندم. 

دارنده مدال برنز بازیهای آسیایی هانگژو ادامه داد:از سکو که پایین می آیئ دیگر همه چیز تمام شد و باید خودت را برای هدف بعدی امتحان کنید این مسابقات هم برایم تمام شد و حالا باید خودم را آماده رقابت های گرندپری کنم که دو هفته دیگر است. مسابقاتی که اهمیت بالایی دارد و رقابت در آن دشوار است و امیدوارم بتوانم بهترین نتیجه را کسب کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها