رئیس ستاد انتخابات استان تهران:

مردم ترجیحا باکارت ملی به شعب بیایند

تهران- رئیس ستاد انتخابات استان تهران ضمن تشریح جزئیات اخذ رای در این استان از مردم خواست، ترجیحا باکارت ملی به شعب بیایند.
کد خبر: ۱۴۵۵۹۳۳

به گزارش جام جم آنلاین، سید عباس جوهری در گفتگو با مهر اظهار کرد: فرآیند انتخابات دور دوم در استان تهران در دو حوزه انتخابیه تهران و ورامین با سه هزار و ۹۵۶ شعبه اخذ رأی انجام می‌شود.

وی گفت: در حوزه انتخابیه تهران، شمیرانات، اسلامشهر، ری و پردیس سه هزار و ۶۴۹ شعبه اخذ رأی فعال است، که به طور تمام الکترونیک و مکانیزه فرآیند رأی گیری را انجام می‌دهند و ۳۰۷ شعبه نیز در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک فعال است.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران اضافه کرد: با کمترین مشکل در حال اخذ رأی استان تهران هستیم و امیدواریم طی ۱۰ ساعت از هشت صبح تا ساعت ۱۸ مردم اقدام به ثبت رأی خود کنند، البته ساعت اخذ رأی با نظر وزیر کشور ممکن است، تمدید شود.

جوهری اضافه کرد: با توجه به میزان آرا در دور اول انتخابات در هر شعبه تعداد صندوق رأی را تعیین کردیم، به عنوان مثال اگر در دور اول در شعبه‌ای زیر ۲۰۰ رأی اخذ شده بود، سه صندوق تمام الکترونیک در شعبه مستقر کردیم، در برخی شعب چهار صندوق، برخی پنج و یا شش صندوق فعال است، که جمعاً ۱۶ هزار و ۳۵۴ صندوق اخذ رأی تمام مکانیزه در این دور در استان تهران فرآیند اخذ رأی انجام می‌شود.

وی از مردم خواست، در ساعات اولیه در شعب اخذ رأی حاضر شده و اقدام به ثبت رأی خود کنند و افزود: با پنج مدرک هویتی می‌توان رأی داد، اما از مردم خواهش می‌کنم، حتی الامکان با کارت ملی هوشمند برای ثبت رأی خود اقدام کنند.

جوهری با بیان اینکه تغییر برخی از صندوق‌ها طبق نظر هیأت اجرایی در دستور کار بوده است، گفت: شاید شعبه‌ای در دور اول فعال بوده که در دور دوم جابجا شده باشد و مردم می‌توانند، مشخصات شعب اخذ رأی را در سایت entekhabiran.moi.ir مشاهده کنند و شعبه اخذ رأی نزدیک منزل خود را انتخاب کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها