دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نجباء عراق:

آیت‌ الله رئیسی از حامیان شجاع مقاومت بود

دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نجباء عراق در پیامی حادثه منجر به شهادت رئیس‌جمهوری اسلامی ایران و جمع همراه ایشان را فاجعه ای بزرگ و اندوه بار برای جهان اسلام دانست.
کد خبر: ۱۴۵۷۵۸۳

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نمایندگی نجباء در ایران، شیخ اکرم الکعبی دبیر کل جنبش مقاومت اسلامی نجباء، رئیس‌جمهور شهید ایران را از ارکان اصلی و حامیان همیشگی مقاومت خواند و فقدان وی را ضایعه‌ای دردناک برای جهان اسلام دانست.

دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نجباء عراق در پیامی حادثه منجر به شهادت رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران و جمع همراه ایشان از جمله وزیر امور خارجه، نماینده ولی‌فقیه و استاندار آذربایجان شرقی را فاجعه‌ای بزرگ و اندوه‌بار برای امت اسلامی توصیف کرد.

شیخ «اکرم الکعبی» تاکید کرد: ما در کنار ملت و رهبر حکیم ایران، امام خامنه‌ای (دام‌ظله) هستیم و این مصیبت را مصیبت خودمان می‌دانیم. مواضع آن سید شهید از هر نظر قابل احترام بوده و خدمات ایشان محدود به داخل مرزهای جمهوری اسلامی نمی‌شود، بلکه نقش جهادی صریح و آشکاری در کلیه موضوعات مرتبط با جهان اسلام داشتند.

وی در ادامه با اشاره به استواری آیت الله رئیسی در حمایت از ملت‌های عراق و فلسطین در برابر تروریست‌های داعشی و اسرائیلی، افزود: این شهید فقید یکی از بزرگترین حامیان خط جهاد و محور مقاومت به‌شمار می‌رفت که با فقدانش، مقاومت اسلامی یکی از ارکان اصلی و مدافعان شجاع خود را از دست داد.

دبیرکل نُجَباء در پایان تصریح کرد: علی‌رغم این اتفاقات، ما به رهبری حکیم جمهوری اسلامی اعتماد کامل داریم و می‌دانیم که مردانش این بحران را پشت سر می‌گذارند. این دولت به جهاد و پشتیبانی از مستضعفان ادامه خواهد داد و این حادثه دردناک، ایران را از ادامه زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان (عج) بازنمی‌دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها