با حکم حسینی پور، مقام عالی دولت در مازندران؛

مشاور استاندار در امور دفاع مقدس منصوب شد

با حضور استاندار مازندران و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور:

قرارداد ساخت ۱۶ مدرسه جدید با ۹۳ کلاس درس در مازندران امضا شد

۱۶ مدرسه جدید با ۹۳ کلاس درس طی امضای تفاهمنامه سه‌جانبه بین نوسازی مدارس، استانداری مازندران و قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی (ع) در این استان ساخته می‌شود که هشت هزار و ۸۰۰ متر مربع به فضای آموزشی این استان اضافه می‌کند. ‎
کد خبر: ۱۴۵۵۸۵۰

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،دولت سیزدهم؛ اقدامات گسترده‌ای را برای نوسازی مدارس و ساخت مدارس جدید انجام داد که به تحولی در مدرسه‌سازی طی سه سال اخیر منجر شده است.

تفاهمنامه‌ای با حضور استاندار مازندران به امضا رسید که پیرو آن ۱۶ مدرسه جدید در تنکابن، بندپی غربی بابل، بهشهر، چالوس، درویش‌خیل آمل، حیدرکلا بابل، بهنمیر، تاشکوه نور، ساری، عباس‌آباد، قائمشهر، گلوگاه، لتینگان نوشهر، استلک سوادکوه، کیاسر و دیوکلای جویبار ساخته می‌شود.

این طرح با اعتبار یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی اجرا می‌شود که ۵۰ درصد از اعتبارات ملی و ۵۰ درصد هم از اعتبارات استانی تامین می‌شود.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در قالب این طرح قرار است ۴۳ مدرسه با حدود ۲۰۰ کلاس درس در مازندران ساخته شود که در حال حاضر گام نخست آن به مرحله امضای قرارداد رسیده و پس از ساخت و بهره‌برداری این ۱۶ مدرسه، فاز دوم آغاز خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها