در بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی و سومین جشنواره مردم‌داری ایران؛

روابط عمومی فولاد مباركه تندیس و جایزه ویژه «مدیریت روابط رسانه‌ای» را به خود اختصاص داد

در سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» مطرح شد؛

تلاش برای ایجاد، احیاء، انسجام‌بخشی و توانمندسازی واحدهای روابط عمومی بخش خصوصی

مدیر روابط عمومی اتاق بازرگانی تبریز در سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» به تشریح اهمیت هوش مصنوعی به‌عنوان یکی از جدیدترین ابزارها در حوزه روابط عمومی‌ها پرداخت و افزود: این ابزار می‌تواند به عنوان عصای دست مدیران و کارشناسان روابط عمومی در جهت تسهیل، تسریع و تنوع‌بخشی به فرایندهای تولید محتوا باشد.
کد خبر: ۱۴۵۳۹۹۹
نویسنده امین بیل ساز

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: ساسان نیک‌رفتار خیابانی، در این سمینار که در اتاق بازرگانی تبریز برگزار شد، گفت: امروز شاهد برگزاری نخستین سلسله نشست‌های تخصصی روابط عمومی توسط اتاق بازرگانی تبریز هستیم و تصمیم داریم امسال در راستای ایجاد، احیاء، انسجام‌بخشی و توانمندسازی واحدهای روابط عمومی بخش خصوصی گام‌هایی برداشته و نقش خود را در این مسیر ایفا کنیم و این سمینار، آغاز راهی است برای رسیدن به این هدف.

مدیر روابط عمومی اتاق بازرگانی تبریز تصریح کرد: یکی از پاشنه‌های آشیل مدیریت کسب و کار در ایران، غفلت در قبال ایجاد واحد روابط عمومی در چارت سازمانی است و اگر این سلسله‌نشست‌ها در طول امسال بتواند موجب ایجاد حتی یک واحد روابط عمومی در ساختار شرکت‌های بخش خصوصی شود، ما به هدف خود دست یافته‌ایم.

نیک‌رفتار خیابانی یادآور شد: طبق اطلاعاتی که از واحدهای عضو اتاق کسب کرده‌ایم، متاسفانه بیش از سه چهارم واحدها، واحد روابط عمومی مستقل ندارند و تعداد قلیلی از این واحدهای بخش خصوصی و کسب و کارها از شبکه‌های اجتماعی برخوردارند.

وی در پایان با اشاره به اینکه متاسفانه متصدیان امر روابط عمومی در بخش‌های خصوصی و دولتی از تحصیلات مرتبط و تخصصی با این امر، برخوردار نیستند، یادآور شد: اتاق تبریز قصد دارد در راه احصاء نیازهای روابط‌عمومی‌های بخش خصوصی، به طور مستمر دوره‌های تخصصی و آموزشی برگزار کند.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها