وزارت بهداشت غزه امروز (پنج‌شنبه) از افزایش شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به مردم غزه به ۳۲ هزار و ۵۵۲ نفر خبر داد.
وزارت بهداشت غزه امروز (پنج‌شنبه) از افزایش شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به مردم غزه به ۳۲ هزار و ۵۵۲ نفر خبر داد.
کد خبر: ۱۴۵۰۲۶۳

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه «الجزیره»، وزارت بهداشت غزه در این باره اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته ۶ جنایت جدید در مناطق مختلف نوار غزه انجام داد که منجر به شهادت ۶۲ نفر شد و ۹۱ زخمی نیز برجای گذاشت.

این وزارتخانه اعلام کرد: با احتساب شهدای جدید، شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به منطقه نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) تا به امروز به ۳۲ هزار و ۵۵۲ نفر افزایش یافته است.

وزارت بهداشت غزه همچنین آخرین آمار مجروحان این جنایات را ۷۴ هزار و ۹۸۰ تن اعلام کرد.

این وزارتخانه در ادامه اعلام کرد که پیکر شماری از شهدا در زیر آوار مانده و برخی دیگر نیز در کنار جاده‌ها رها شده است که به دلیل تجاوزات مستمر صهیونیست‌ها، نهاد‌های امداد رسان قادر به انتقال آن‌ها نیستند.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

newsQrCode
برچسب ها: شهدای غزه غزه حماس
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها