مقاومت شجاعانه و نبردمدبرانه‌ی  رزمندگان و مردم غزه در طوفان الاقصی به مرحله پیروزی بر رژیم جنایتکار ونژادپرست و کودک کش صهیونیست، نزدیک شد.
مقاومت شجاعانه و نبردمدبرانه‌ی رزمندگان و مردم غزه در طوفان الاقصی به مرحله پیروزی بر رژیم جنایتکار ونژادپرست و کودک کش صهیونیست، نزدیک شد.
کد خبر: ۱۴۵۰۲۱۱
نویسنده حمیدرضا ترقی کارشناس مسائل بین الملل

طوفان مقاومت حماس، نه تنها قدرت و توانمندی و مقبولیت، این گروه را برای اداره دولت مستقل فلسطینی اثبات کرد، بلکه ساختار سیاسی و نظامی دولت جعلی صهیونیست اسرائیل را از هم پاشاند و حجیم‌ترین خسارت نظامی، اطلاعاتی، سیاسی، واقتصادی را براو وارد ساخته و در نظام بین الملل آنرا منزوی ساخت.

امروز پس از یک نبرد ۶ماهه، رژیم غاصب اسراییل، با دادن صد‌ها کشته نظامی و صد‌ها اسیروبیش از نیم میلیون آواره و ده‌ها شهرک غصبی تخلیه شده  و از دست دادن اکثر پایگاه‌های اطلاعاتی و جاسوسی و هدایت کننده حملات هوایی وسیستم پدافندی ومنفعل شدن درعرصه سایبری، دربحران اختلافات داخلی لین دولتمردان و مردم با دولت جنابتکار نتانیاهو، به هیچکدام از اهداف خود علیه حماس دست نیافته و با شکست ذلت بار مجبور به پذیرش قطعنامه‌ی شورای امنیت سازمان ملل است.

این شرایط برای غاصبان سرزمین فلسطین در طول تاریخ ۷۰ساله اشغالگری ظالمانه وددمنشانه، بی سابقه و نشانه اضمحلال ونابودی قریب الوقوع آنست، زیراامروز، رژیم صهیونیستی درافکار عمومی جهان محکوم به جنابت جنگی علیه بشریت ونقض حقوق بشروعامل بی ثباتی و جنگ و قتل و غارت و تجاوزوعنصر نامطلوب در جامعه بین الملل است و ملت فلسطین ملتی مقاوم، صبور، مظلوم واقع شده و دارای حق زندگی و دولت و حکومت مستقل، وحماس بعنوان جنبش دولت ساز و مقبول ملت فلسطین، درجغرافیای فلسطین ۱۹۴۷، خودرا اثبات کرده است.

این پیروزی در استانه روز قدس که در تصویب قطعنامه روز دوشنبه شورای امنیت تبلور یافته، مزد مقاومت و صبر و پایداری رزمندگان و مردم فداکار غزه است.

 وقایع پسا اجرای قطعنامه‌ی اخیر نوید بخش شکست و تلاشی رژیم اسراییل و آزادی ملت فلسطین و قدس شریف است انشالله.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها