یک نماینده مجلس با بیان اینکه نمایندگان مردم در مجلس آینده باید منافع شخصی را کنار گذاشته و فقط منفعت مردم برایشان حائز اهمیت باشد، گفت: وظیفه اصلی یک نماینده نیز همین است. بنابراین طبق فرموده های رهبری باید به جای پرداختن به حواشی و اختلافات، به حل مسائل و مشکلات مردم پرداخته شود.
کد خبر: ۱۴۴۸۸۲۸

محمدرضا میر تاج الدینی در گفتگو با جام جم آنلاین، با تاکید بر توصیه و رهنمود مهم رهبری مبنی بر اینکه باید به جای پرداختن به حواشی و اختلافات به حل مسائل و مشکلات مردم پرداخته شود، گفت: مجلس آینده  باید از حاشیه سازی‌ها و تنش‌ها پرهیز کند ، چرا که حل مشکلات جامعه در فضای مثبت و همراه با تعامل حل و فصل می شود.

وی تصریح کرد: در صورتی که افراد یکدیگر را تخریب کرده و به جای پرداختن به مسائل اصلی جامعه و کشور و مردم به رقابت‌های بی‌فایده پرداخته و تنش ‌های داخلی ایجاد کنند هم مجلس را ناکارآمد کرده و هم جامعه را ناامید می‌کنند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه باید همه تنش‌ها و دیدگاه‌ها در مجلس در تضارب مثبت به کار گرفته شود تا گره‌ای از گره‌های جامعه و مشکلات جامعه رفع شود، تاکید کرد: باید رویکرد اصلی مجلس آینده چنین باشد و همانطور که رهبری فرمودند از تنازعات پرهیز شود.

وی در عین حال افزود:  متاسفانه برخی  رفتارهای همراه با ایجاد تنش داشتند که امیدواریم اصلاح شود.

نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه نمایندگان مردم باید منافع شخصی را کنار گذاشته و فقط منفعت مردم برایشان حائز اهمیت باشد، گفت: وظیفه اصلی یک نماینده نیز همین است. بنابراین طبق فرموده های رهبری باید به جای پرداختن به حواشی و اختلافات، به حل مسائل و مشکلات مردم پرداخته شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها