از سوی کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور؛

میزان مشارکت استان‌ها در انتخابات مجلس اعلام شد

یک فعال سیاسی با تاکید بر اینکه اگر مجلس دچار دعوا و مقابله و جبهه‌بندی‌های مختلفی شود، از کار اصلی خود باز می‌ماند، گفت: سخنان اختلاف‌ انگیز و دعوا راه‌ انداختن‌ها موجب دور شدن مجلس از وظایف اصلی خود می‌شود.
کد خبر: ۱۴۴۸۸۲۱

کمال سجادی در گفتگو با جام جم آنلاین گفت: در انتخاباتی که گذشت، برخی چهره‌ها که حتی بعضی از آنها کاندیدا بودند، با چهره‌های ملی و چهره‌هایی که مردم از آنها شناخت کافی داشتند برخورد نامناسبی داشته و مطالب منفی را در رابطه با آنها مطرح کردند، اگر چنین رویه‌ای در مجلس آینده نیز باشد، قوه قانونگذاری کشور نمی‌تواند از  کارآمدی لازم برخوردار باشد.

وی ادامه داد: لذا هشدار رهبری در ارتباط با لزوم دور بودن مجلس آینده از حاشیه‌ها به جاست و ناشی از شناخت کامل شرایط است.

سجادی خاطرنشان کرد: متاسفانه در انتخاباتی که گذشت برخی افراد مطالب منفی را درباره بعضی از شخصیت‌ها مطرح کردند که در رای برخی از آنها نیز تاثیر گذاشت چنین رویه‌ای باعث می‌شود مجلس نتواند به وظایف اصلی‌اش که شامل قانونگذاری و نظارت بر اداره امور است بپردازد لذا مطالبی که مورد توجه رهبری است بسیار مهم است. از طرف دیگر نیز باید در نظر داشته باشیم که مردم در دور‌دوم انتخابات به حاشیه سازان  رای نخواهند داد.

این فعال سیاسی تصریح کرد: در دور دوم انتخابات نیز کاندیداها باید این اصل مهم اخلاقی را رعایت کنند و صرفاً مردم را با برنامه‌های خود آشنا کنند نه اینکه برخی چهره‌ها را به خاطر رای آوردن خودشان تخریب کنند، مردم به چهره‌های هتاک رای نخواهند داد.

سجادی با تاکید بر اینکه اگر مجلس دچار دعوا و مقابله و جبهه‌بندی‌های مختلفی شود از کار اصلی خود باز می‌ماند، گفت: سخنان اختلاف‌ انگیز و دعوا راه‌ انداختن‌ها موجب دور شدن مجلس از وظایف اصلی خود می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها