حضور گروه‌های جهادی در مناطق سیل‌زده
رئیس سازمان بسیج سازندگی اعلام کرد:

حضور گروه‌های جهادی در مناطق سیل‌زده

سردار محمدپاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان در شهرستان دشتیاری بازدید کرد.
کد خبر: ۱۴۴۷۴۰۹

به گزارش جام جم آنلاین،سردار سرتیپ محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید از مناطق سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه امدادرسانی‌ها توسط نیرو‌های سپاه و بسیج در حال انجام است، گفت: در منطقه پلان و پیر سهراب سیلاب موجب قطع راه‌های ارتباطی شده بود که امدادرسانی‌ها از ابتدای شروع سیلاب در این مناطق آغاز شد.

عمده خسارت‌های سیلاب در سیستان و بلوچستان به راه‌های ارتباطی وارد شده است

 

وی افزود: در بازدیدی که امروز از مناطق سیل‌زده شد، برآورد و ارزیابی خسارت‌ها انجام شد که عمده مشکل و خسارت به جاده‌ها و برخی راه‌های ارتباطی وارد شده است که نیرو‌های امدادرسانی در تلاش هستند تا هرچه سریع‌تر راه‌های ارتباطی بازگشایی شود.

همچنین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر تقویت خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان تأکید کرد.


 سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم امروز از طریق تماس تلفنی در جلسه بخشداری پلان، پیگیر خدمت‌رسانی به مردم درگیر با سیل شد و در خصوص امتداد و تقویت خدمت‌رسانی به مردم سیل زده تأکید کرد.

همچنین سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد شفایی فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با حضور در بخش سیل‌زده پلان در شهرستان دشتیاری از نزدیک پیگیر امدادرسانی به مناطق سیل‌زده شد.

وی در جلسه‌ای که در بخشداری پلان برگزار شد، ضمن پیگیری اقدامات انجام شده در این مناطق، در خصوص امتداد کمک‌رسانی و حضور گروه‌های جهادی پیگیری‌های لازم را انجام داد.
فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در این جلسه تاکید کرد: تا هر زمان که نیاز باشد سپاه و بسیج در منطقه حاضر است و  امدادرسانی با قوت ادامه خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها