مردمی سازی نظارت بر سلامت انتخابات
فعالیت ضابطان خاص برای رصد تخلفات و جرایم انتخاباتی

مردمی سازی نظارت بر سلامت انتخابات

ائمه جمعه استان گلستان در آستانه انتخابات 11 اسفندماه با حضور در رسانه استانی با مدیر کل صدا و سیمای گلستان دیدار و از نقش رسانه ملی در انتخابات تجلیل کردند.
ائمه جمعه استان گلستان در آستانه انتخابات 11 اسفندماه با حضور در رسانه استانی با مدیر کل صدا و سیمای گلستان دیدار و از نقش رسانه ملی در انتخابات تجلیل کردند.
کد خبر: ۱۴۴۷۰۶۳
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گلستان در این نشست با تشکر و قدردانی از رسانه ملی در برگزاری مناظرات انتخاباتی و ایجاد 197 کانال تلویویونی انتخابات در کشور گفت: کار بزرگ و بی سابقه رسانه ملی در کشور از جمله استان گلستان، در راستای عدالت رسانه ای و هم افزایی همه جانبه برای تحقق مشارکت و رقابت در انتخابات پیش رو حقا" جای تجلیل و خداقوت دارد.
حجت الاسلام والمسلمین کیائی افزود: ایجاد شبکه های شهرستانی و پای کار آمدن صدا و سیما در انتخابات مجلس شورای اسلامی در این اندازه و ضبط و پخش صدها ساعت مناظره به مردم برای آشنایی با نامزدهای مختلف و انتخاب افراد اصلح کمک شایان توجهی کرد و از حضور تمام قد رسانه ملی و استانی باید تجلیل کرد.
وی ادامه داد: تقویت تعامل بین ائمه جمعه و مدیران صداوسیما اقدامی بسیار ارزشمند و در راستای تقویت بعد مردمی است که صدا و سیما و نهاد نمازجمعه متناسب با آن اقدام به کارهای مشترک خواهند کرد.
کیایی ادامه داد: به حمدالله با حضور آقای شکری نیا این تعامل چند برابر شده و همدلی و هم افزایی افزایش جدی داشته است و حقیتا رسانه استانی نه تنها پا به پای همه حرکت می کند بلکه در بسیاری از امور جلوتر از دستگاه های دیگر است و آنها را به سمت جلو حرکت می دهد که جای تشکر جدی دارد.
وی توجه به مطالبات مردم در افزایش مشارکت انتخاباتی را راهگشا دانست و گفت: تا کنون رسانه ملی خوب عمل کرده و امروز ائمه جمعه استان با بخشی از برنامه ها و اقدامات صدا و سیما و تلاش های این نهاد انقلابی بیش از پیش آشنا شدند.
مدیرکل صدا وسیمای استان گلستان نیز در این نشست ضمن قدردانی از ائمه جمعه استان گزارشی از برنامه‌ها و اهداف رسانه ملی در استان ارائه کرد و گفت: اعتماد سازی و تقویت روحیه خود باوری و امید در جامعه از وظایف رسانه ملی و استانی است که به حمدالله در دوره تحول تلاش کرده ایم در راستای هویت محوری و عدالت گستری تعامل با مردم پررنگ تر و جدی تر از همیشه باشد.
رسول شکری نیا افزود: در انتخابات امسال مجلس شورای اسلامی‌ و خبرگان رهبری از ظرفیت کامل رسانه استانی برای اطلاع رسانی در حوزه‌های انتخابیه استفاده شد و اقدام بی سابقه رسانه در راه اندازی شبکه های استانی گرچه زحمتی بسیار داشت اما شیرین و جذاب بود که با استقبال مردم خستگی از تن ما بدر شد و انشاء الله با حضور باشکوه مردم در انتخابات یازده اسفند نتیجه این همه تلاش داده می شود.
وی تاکید کرد: ما در همه برنامه ها در صدا، سیما، خبر، فضای مجازی و بخش های دیگر تمام قد پای کار انتخابات هستیم و به حمدالله در این حوزه در کشور جزو پیشروها هستیم.
مدیرکل صدا وسیمای استان گلستان در پایان به وظایف همه مومنان در راستای جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: در ۱۱ اسفندماه مردم ما در انتخابات شرکت و تمامی توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد اما وظیفه ما و شما در این حوزه سنگین تر از دیگران است و نیازمند همدلی و تبیین به زبان نسل امروز هستیم.
امامان جمعه شهرهای مختلف استان گلستان نیز از گرمای تنور انتخابات توسط رسانه ملی و استانی و تلاش برای مشارکت بیشتر مردم در این روز سرنوشت ساز برای ایران اسلامی و انعکاس آن از تریبون ملی تقدیر و از آن به عنوان کاری بزرگ و دارای اجری بزرگ یاد کردند.
سپردن کارها به مردم، حضور فعال آنان در میدان‌ و صحنه‌های مختلف در همه زمان‌ها، دیدگاه ها و افکار مختلف در رسانه و تهییج جامعه را از اقدامات مناسب برای پیشبرد امر انتخابات عنوان کردند که رسانه ملی با برگزاری مناظرات و راه اندازی کانال های انتخاباتی تا الان از عهده آن به خوبی برآمده است.
در پایان این نشست، ائمه جمعه استان با حضور در مزار شهید گمنام صدا و سیما به روح شهیدان ادای احترام کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها