یک فعال سیاسی گفت: با توجه به رقابت‌هایی که میان گروه‌های سیاسی شکل گرفته و لیست‌های انتخاباتی به خصوص در شهر‌های بزرگ به نظر می‌رسد یخ‌های فضای منجمدی که حاکم بود در حال آب شدن است و پس از ۲۲ بهمن شور‌و شوق انتخاباتی خوبی را شاهد هستیم.
کد خبر: ۱۴۴۷۰۰۷

حسین کنعانی مقدم در گفتگو با جام جم آنلاین گفت: با توجه به رقابت‌هایی که میان گروه‌های سیاسی شکل گرفته و لیست‌های انتخاباتی به خصوص در شهر‌های بزرگ به نظر می‌رسد یخ‌های فضای منجمدی که حاکم بود در حال آب شدن است و پس از ۲۲ بهمن شور‌و شوق انتخاباتی خوبی را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: این رقابت‌ها باعث این می‌شود که هم افزایش مشارکت سیاسی و هم صحنه رقابت‌ها جدی‌تر شده و هم زمینه گرم شدن تنور انتخابات فراهم شود.

کنعانی مقدم گفت: همچنین باید منتظر افزایش حجم آگهی‌های تبلیغاتی در آخرین روز تبلیغات هم باشیم چرا که برای اولین بار قرار است چنین آگهی‌هایی در صدا و سیما تجربه شود و باید منتظر میزان تاثیر آن بر افزایش شور و شوق انتخاباتی باشیم.

وی با بیان اینکه بنیان‌های جمهوری اسلامی بر انتخابات است، گفت: جمهوری اسلامی متکی به آرای مردم و حضور و مشارکت آنهاست و در ضمن در کشوری که دارای مشارکت حداکثری بوده و از پشتوانه مردمی برخوردار و درصد مشارکت مردم در انتخابات بالا باشد قطعا کشور‌های دیگر نیز یک نوع بازنگری نسبت به نگاهشان به آن کشور دارند و ممکن است باعث کاهش تهدیدات آن‌ها نیز شود، چرا که متوجه می‌شوند کشوری که از پشتوانه و حمایت مردمی برخودار باشد در مقابل تهدیدات نیز ایستادگی خوبی خواهد داشت.

این فعال سیاسی اصولگرا با تاکید بر اینکه مردم پشتوانه حاکمیت هستند تصریح کرد: این موضوع باعث می‌شود امنیت و منافع ملی ما در صحنه‌های مختلف حفظ شده و بواسطه مشارکت سیاسی مردم از شرایط بهتری در معادلات بین المللی و چانه زنی‌های سیاسی برخوردار باشیم که این می‌تواند از عوامل مهم امنیت ملی باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها