در ضمیمه رایگان «قاب کوچک» بخوانید

چالش چهره‌ها در برمودا

«فضای کلی برمودا صرفا یک تاک‌شو نیست بلکه می‌توان به آن رئالیتی‌شو هم گفت. درعین‌حال قدری فضای نمایشی را به آن افزوده‌ایم. سناریوی کلی برنامه برمودا از این قرار است که کامران نجف‌زاده دفتر تحریریه قدیمی داشته که سال‌ها پدربزرگش درآن روزنامه چاپ می‌کرده است. او بعد ازهفت سال ازآمریکا برگشته ومی‌خواهد آن را دوباره راه‌اندازی کند.
کد خبر: ۱۴۴۵۵۳۹
نویسنده هانیه ساسان - روزنامه نگار
 
این دفتر، یک آبدارچی هم دارد که از قدیم در آن حضور داشته. در شروع برنامه، بازیگر این نقش محمود بصیری است و یک شب که او از دفتر می‌رود، جواد انصافی جای او را می‌گیرد. نجف‌زاده از وقتی بازمی‌گردد، دفتر را به‌روز می‌کند و مهمانان را به آنجا دعوت می‌نماید. شب‌ها با آنها گپ می‌زند و یک گفت‌وگو شکل می‌گیرد.درعین‌حال، به غیر ازفضای گفت‌وگویی که شکل می‌گیرد و بخشی از آن به شکل چالشی است، تلاش کردیم که سنت‌شکنی کنیم. درواقع گاهی با مهمانان بازی می‌کنیم و چالش انجام می‌دهیم، گاهی اکت فیزیکی دارند، تغییر میزانسن‌های متعددی داریم و بازیگری که داریم، چاشنی نمایشی به کاراضافه می‌کند. یعنی صرفا این نیست که در برمودا بنشینیم و با مهمان گفت‌وگو کنیم. دائم در حال ایجاد فضا‌های جدید و متغیر در دکور هستیم. برنامه ما دو دکور دارد. یکی از این دکور‌ها مربوط به دفتر تحریریه قدیمی است که اعضای آن تحریریه در حال تهیه روزنامه هستند تا براساس گفت‌وگوی همان روز و گپی که با مهمان داریم، روزنامه چاپ شود.» 
این توضیحی است که محسن نجفی سولاری، یکی از تهیه‌کنندگان برنامه برمودا در گفت‌وگو با جام‌جم ارائه داده بود. این برنامه که این روزها از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود، تلاش دارد در فضایی متفاوت، گفت‌وگویی میان کامران نجف‌زاده و مهمانان ترتیب دهد و در این فضا، چهره‌ای تازه از مهمانان سرشناس که بعضی از آنان مدت‌هاست در مصاحبه‌های تلویزیونی شرکت نکرده‌اند، داشته باشد. این همان نکته‌ای است که تهیه‌کننده نیز در گفت‌وگو با ما به آن اشاره کرد و گفت در این برنامه گویی نوعی پوست‌اندازی در دل گفت‌وگوها اتفاق می‌افتد. بخشی از این فضای صمیمانه اما چالش‌برانگیز در تصاویر برنامه هویداست.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها