یک نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه دشمنان بدنبال ایجاد اختلاف میان ایران و همسایگانش از جمله پاکستان هستند، گفت: رابطه دو کشور دیرینه است و با این شیوه ها نمی توان خدشه‌ای به آن وارد کرد. 
کد خبر: ۱۴۴۳۰۸۰

حسین سبحانی نیا در گفتگو با جام جم آنلاین با بیان اینکه روابط ایران و پاکستان مستحکم و دوستانه است، گفت: طی هفته های اخیر   موضوعاتی در روابط میان دو کشور بوجود آمد و در آخرین مورد نیز ۹ شهروند پاکستانی در حومه شهر سراوان جان باختند؛ اما علیرغم این انفاقات ایران و پاکستان به دشمنان اجازه نخواهند داد که به روابط برادرانه دو کشور صدمه وارد کنند. 

وی تصریح کرد: مخالفان و دشمنان روابط صلح آمیز ایران و پاکستان بدنبال بزرگنمایی این اتفاقات بودند تا توجه افکار عمومی را به ایران و کشورهای همسایه متوجه ساخته و مسئله غزه که مسئله روز دنیای اسلام است و طبعاً به رژیم صهیونیستی تحت فشار افکار عمومی است کمک کنند تا کمی از زیر بار این فشار خارج شود.

این نماینده ادوار مجلس با تاکید بر اینکه دشمنان بدنبال تشدید اختلافات منطقه‌ای  هستند، در عین حال افزود: خوشبختانه با مدیریت و توجهی که جمهوری اسلامی ایران و پاکستان داشتند موضوعات پیش آمده طی هفته های اخیربه سرعت قبل از اینکه دشمنان از این موضوعات و مسائل پیش آمده سوء استفاده کنند حل و فصل شد و امروز نیز شاهد سفر وزیر خارجه کشورمان به پاکستان خواهیم بود تا شاهد گفت و گوهای خوبی برای تحقق امنیت بیشتر در منطقه باشیم.

سبحانی نیا خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف بین کشور ما و همسایگان و منطقه هستند و گروه‌های همسو با اهداف این کشورها چه رژیم صهیونیستی که عناصری بین دیگر دشمنان ما  دارد  به دنبال این هستند که با اینگونه اقدامات اختلافات را تشدید کنند.

این نماینده ادوار مجلس تاکید کرد: رابطه ایران با همسایگانش از جمله پاکستان و عراق محکم و دیرینه است و با این شیوه‌ها نمی‌توان خدشه‌ای به آن وارد کرده و دشمنان از آن سوءاستفاده کنند.

این نماینده ادوار مجلس تاکید کرد: 
دشمنان با ابزار تروریسم می خواهند سیاست همسایگی ما را هدف قرار دهند اما جمهوری اسلامی اجازه نمی دهد صلح و امنیت منطقه مورد هدف باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها