در هفتمین برنامه انتخاباتی «شش در دو» مطرح شد

دادن وعده‌های غیرواقعی مصداق بی‌اخلاقی انتخاباتی است

هفتمین ویژه‌ برنامه انتخاباتی شش در دو

بررسی اخلاق سیاسی در انتخابات ایران

هفتمین ویژه‌ برنامه انتخاباتی «شش در دو» با حضور دو فعال سیاسی اصلاح‌طلب و اصولگرا به بررسی بیانیه اخیر جبهه اصلاحات و جایگاه اخلاق سیاسی در انتخابات می‌پردازد.
کد خبر: ۱۴۴۲۹۰۹

به گزارش جام جم آنلاین، هفتمین برنامه «شش در دو» ویژه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان دوشنبه هفته جاری ۹ بهمن ۱۴۰۲ میزبان محمدحسن قدیری ابیانه فعال سیاسی و سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا و عباس معینی فعال سیاسی و رئیس شورای مرکزی حزب راه ملت است.

پس از صدور بیانیه اخیر جبهه اصلاحات درباره انتخابات اسفند ۱۴۰۲ نظر‌ها و نقد‌های بسیاری نسبت به بیانیه و جایگاه اخلاق سیاسی در انتخابات مطرح شد. بر این اساس محمدحسن قدیری ابیانه و عباس معینی ابعاد این مسئله را در قالب مناظره انتخاباتی بررسی و دیدگاه‌های‌شان را مطرح می‌کنند.

گفتنی است ویژه‌برنامه انتخاباتی «شش در دو» کاری مشترک از روزنامه جام جم، رادیو گفتگو و خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) است که روز‌های دوشنبه به‌صورت هفتگی از استودیوی شماره ۱۷ ساختمان شهدای رادیو به‌صورت زنده پخش می‌شود.

بر پایه این خبر، این ویژه‌برنامه با اجرا و سردبیری امین صبحی و تهیه‌کنندگی حسین ماکنعلی تولید و به‌صورت تصویری، از نرم‌افزار کاربردی ایران صدا پخش می‌شود. همچنین ویژه‌برنامه انتخاباتی «شش در دو» بر روی موج اف‌ام ردیف ۱۰۳.۵ مگاهرتز رادیو گفتگو قابل دریافت است.

نسخه مکتوب و آنلاین این برنامه برای دسترسی راحت‌تر مخاطبان در خروجی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و مؤسسه مطبوعاتی جام‌جم در دسترس است. مخاطبان این برنامه می‌توانند دیدگاه‌ها و نظرات خود در خصوص مباحث انتخاباتی را به سامانه پیامکی رادیو گفتگو به شماره ۳۰۰۰۰۱۰۳۵ ارسال کنند.

بررسی اخلاق سیاسی در انتخابات ایران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها