رییس مجلس شورای اسلامی در اولین نشست کمیته فلسطین مجمع مجالس آسیایی:

امروز موضوع غزه مهم‌ترین مسأله منطقه آسیا و جهان است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: وزیر امور خارجه عنوان کرد که شرایط رژیم صهیونیستی امروز به گونه‌ای است که دوستان این رژیم هم به دوران پسا اسرائیل فکر می‌کنند.
کد خبر: ۱۴۳۸۶۳۶

به گزارش جام جم آنلاین، زهره الهیان در گفتگو با ایرنا با اشاره به نشست امروز کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس گفت: در این جلسه حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه با حضور در جلسه کمیسیون گزارشی را از آخرین تحولات منطقه به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس اظهار داشت: وزیر امور خارجه در گزارش خود عنوان کرد که عملیات طوفان الاقصی نقطه عطفی در تحولات منطقه و محور مقاومت بود.

وی افزود: آقای امیر عبداللهیان گفت که امروز رژیم صهیونیستی در شرایطی قرار دارد که حتی دوستان این رژیم به آن امیدی ندارند و به دوران پسا اسرائیل فکر می‌کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس اظهار داشت: وزیر امور خارجه همچنین عنوان کرد که آمریکا نیز به عنوان حامی اصلی رژیم صهیونیستی امروز دچار استیصال شده و نفرت افکار عمومی چه در داخل آمریکا و چه در عرصه بین المللی از هیأت حاکمه آمریکا بیشتر از همیشه شده است.

وی افزود: آقای امیرعبداللهیان همچنین گزارشی را از اقدامات انجام شده در حوزه حمایت‌های دیپلماتیک از ملت فلسطین و رایزنی‌هایی که در این راستا با کشور‌های عربستان، قطر، مصر و اردن صورت گرفته به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها