عضو هیات رئیسه کمیسیون تلفیق تشریح کرد

دلیل مخالفت مجلس با کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۳

نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورا اسلامی شهر کرج خواستار تشکیل تیم ضربت از سوی شهردار محترم جهت کاهش ساخت و ساز غیر مجاز و برخورد با عوامل شهرداری و بخش خصوصی  در سطح شهر شد.
نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورا اسلامی شهر کرج خواستار تشکیل تیم ضربت از سوی شهردار محترم جهت کاهش ساخت و ساز غیر مجاز و برخورد با عوامل شهرداری و بخش خصوصی در سطح شهر شد.
کد خبر: ۱۴۳۶۰۱۴

به گزارش جام جم آنلاین البرز؛ علیرضا رحیمی محمودآبادی در نطق پیش از دستور یکصدو چهل و ششم شورای اسلامی شهر کرج ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: براساس داده‌های کارشناسان، اخبار رسانه‌ها، بازدیدها، گزارش‌های مردمی، آمار کمیسیون ماده صد و آمار اداره‌کل پیشگیری از تخلفات شهرداری کرج شدت ساخت و ساز غیرمجاز در برخی محلات افزایش قابل توجهی دارد و باید به سرعت با این پدیده زشت مقابله و با سهل انگاران برخورد قانونی نمود.

علیرضا رحیمی عضو شورا ضمن بیان اینکه برخی مدیران مناطق و معاونان خدمات شهر به وظیفه خود توجه نمی‌کنند‌ افزود: در تعدادی مناطق اوضاع خوبی مشاهده نمی شود و آینده روشنی برای آن‌ها دیده نمی شود لازم است که مدیران آن‌ها با تدبیر و جدی تر رفتار کنند.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا خطاب به شهردار محترم گفت: رفتار قاطع و فنی با این مدیران لازم است و نصیحت و مکاتبه دیگر جواب نمی‌دهد، ضرورت دارد در جهت شناسایی عوامل شهرداری و بخش خصوصی در خصوص ساخت و ساز غیرمجاز، مدیریت شهری تیم ضربتی با محوریت قائم مقام شهردار تشکیل و بمنظور شناسایی و معرفی افراد خاطی و سهل انگار شهرداری و بخش خصوصی به دستگاه های قضایی و نظارتی اقدام شود.

علیرضا رحیمی ضمن انتقاد از عملکرد مدیریت شهری در باب ساخت و ساز غیر مجاز به تذکر خود در تاریخ30بهمن ماه سال گذشته اشاره و اضافه کرد: تذکر در خصوص کاهش و یا حذف مامورین بازدید در شهرسازی داده شد که همکاری برخی از همکاران مامورین بازدید و مامورین کنترل نظارت در توسعه این امر موثر هستند و انتظار می رود مدیریت شهری در این خصوص برنامه ریزی و نظارت بیشتری را صورت پذیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها