غلامرضا جمشیدی مدیرعامل شرکت پتروشیمی هنگام در گفت وگو با جام جم:

شرکت های دانش بنیان باید دغدغه های فنی شرکت های پتروشیمی را مورد توجه قرار بدهند

دکتر غلامرضا جمشیدی یکی از مدیران حاضر در دومین دوره رویداد پتروفن بود که به همین دلیل جام جم با وی گفت وگو کرده است.
کد خبر: ۱۴۳۴۵۹۲

جمشیدی درباره رویکردی که رویداد پتروفن در پیش گرفته به جام جم گفت:یکی از چالش هایی که ما همواره در صنعت پتروشیمی با آن مواجه بودیم استفاده بهینه از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان بود. پتروفن در سال گذشته استارت خوبی در این زمینه زد و باعث شد که ما شرکت های دانش بنیان را در صنعت پتروشیمی کشور شناسایی کنیم.

شرکت های دانش بنیان باید دغدغه های فنی شرکت های پتروشیمی را مورد توجه قرار بدهند

امسال استقبال بیشتری نسبت به سال گذشته از این رویداد شد و برخلاف سال گذشته که تنها شرکت های تابعه هلدینگ خلیج فارس در آن حضور داشتند شرکت های دیگر پتروشیمی نیز در این رویداد حضور داشتند.

 وی ادامه داد:ریل گذاری که  صورت گرفته می تواند این نوید را به ما بدهد که در سال های آینده وضعیت به مراتب بهتر از امسال باشد.این مسأله نیز از دو جنبه حائیز اهمیت است.

نخست اینکه شرکت های پتروشیمی برای تأمین تجهیزات وابستگی خود را به خارج کاهش می دهند و از سوی دیگر ارز کمتری از کشور خارج می شود و این ارز در کشور باقی می ماند.هرچه ما وابستگی ها را نسبت  به خارج کاهش بدهیم شرایط بهتری برای تولید در داخل خواهیم داشت و برنامه ریزی مدون تری خواهیم داشت.

 مدیرعامل شرکت پتروشیمی هنگام درباره گلایه برخی شرکت های دانش بنیان که عنوان می کردند علی رغم اینکه عنوان این رویداد ارتباط برقرار کردن با شرکت های دانش بنیان بوده اما در عمل چنین اتفاقی  رخ نداده تصریح کرد:سیاست آقای علی عسکری در هلدینگ خلیج فارس این است که شرکت های دانش بنیان اطلاعات لازم را در اختیار شرکت های پتروشیمی قرار بدهند تا گروه فنی شرکت ها بتوانند اقدامات لازم را در این زمینه انجام بدهند.نکته مهمی که در کنار ارز آوری شرکت های دانش بنیان مطرح است ایمنی این شرکت هاست.

به همین دلیل شرکت های دانش بنیان می بایست دغدغه های فنی شرکت های پتروشیمی را در کار خود لحاظ کنند.

شرکت های دانش بنیان باید دغدغه های فنی شرکت های پتروشیمی را مورد توجه قرار بدهند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها