رتبه ۲۵ استان اردبیل در قبولی کنکور سراسری سال تحصیلی گذشته قابل قبول نیست.
کد خبر: ۱۴۲۸۹۵۴
 به گزارش جام جم آنلاین ،عاملی در آیین تجلیل از ۱۲۸ نفر از رتبه‌های برتر و برگزیدگان کنکور استان اردبیل با اشاره به رتبه ۲۵ استان اردبیل در قبولی کنکور سال تحصیلی گذشته گفت: معنای این رتبه آن است که ما از ظرفیت‌های ملی برای پرورش و تحصیل جوانان خود سهم خیلی کمی داریم.
وی وضعیت کسب نمرات قبولی امتحانات نهایی دبیرستان و نیز وضعیت رتبه کنکور استان اردبیل را غیرقابل قبول خواند و افزود: نظام آموزشی استان اردبیل نیازمند تلاش و همت بزرگ برای جبران این عقب ماندگی است.
استاندار اردبیل عدالت آموزشی را لازمه اقدامات و برنامه‌های حوزه آموزشی در استان اردبیل برشمرد و بیان کرد: برخی خانواده‌ها به خصوص ساکنان مناطق محروم استان نمی‌توانند فرزندان خود را برای کنکور آماده کنند و برای رفع این محرومیت، اقداماتی به هدف اختصاص مدارس و مراکز آموزشی به منظور برگزاری کلاس‌های آموزشی فوق العاده و کلاس کنکور آغاز شده است.
عاملی اضافه کرد: همه متولیان امر آموزش استان باید تلاش کنند تا کمبود امکانات و ضعف عدالت آموزشی، موجب عقب افتادن دانش آموزان از علم آموزی نشود.
وی خواستار توجه به ایجاد انگیزه در دانش آموزان و معلمان برای ارتقای رتبه و جایگاه آموزشی استان اردبیل شد و گفت: برای انگیزه افزایی، حمایت از معلمان و دانش آموزان مستعد و علاقه‌مند ضروری است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها