روح الله حسنی شهردار منطقه چهار اسلامشهر،‌ در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی این منطقه در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: طرح دیوارنگاره جدید از تصویر شهید مدافع حرم، سردار ایثار مقاومت حاج قاسم سلیمانی، همزمان با هفته دولت رونمایی می شود.
کد خبر: ۱۴۲۰۱۳۲

وی افزود: به منظور گرامیداشت یادو خاطره شهدای مدافع حرم و یادآوری بیش از پیش رشادت‌ها و ایثار سردار سلیمانی در راه حفظ آرمانهای انقلاب اسلامی، عملیات اجرای طرح دیوار نگاره شهید سلیمانی بروی دیواره ساختمان شهرداری منطقه ۴ اسلامشهر همزمان باسالروز گرامیداشت شهدای مدافع حرم آغاز شده و با برنامه ریزی انجام شده، قراراست این طرح همزمان با هفته دولت در سطح این منطقه رونمایی شود.

شهردار منطقه۴ اسلامشهر ،بیان کرد: یکی از مهمترین ایده‌های اجرای این طرح شهید سلیمانی، نماد تمام نمای ایثار و از خودگذشتگی در راستای امنیت ملی و حفظ و حراست از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است،که اجرای این طرح توسط هنرمندان بومی اسلامشهر به سفارش شهرداری منطقه چهار، اجرا می شود.
وی گفت: این طرح در مساحتی بیش از ۱۴۰متر مربع و با مصالح و رنگ‌های بسیار مرغوب اجرا شده تا برای مدت زمان بیشتری دوام و زیبایی داشته باشد.

حسنی با اشاره به سایر برنامه های مشابه در دست اقدام توسط شهرداری منطقه چهار اسلامشهر،‌ خاطر نشان کرد: هم اکنون کارگروه ویژه ای در این منطقه راه اندازی شده، تاضمن شناسایی فضاهای مناسب شهری، دیوار نگاره هایی با مضامین رشادت های شهدای والا مقام حوزه دفاع مقدس،‌ امنیت و دفاع از حرم به دست هنرمندان انقلابی و بومی اسلامشهر اجرا شود.

قابل ذکر است که شهرداری اسلامشهر در جنوب غربی استان تهران و در مرکز شهرستانی با همین نام قرار دارد که شهرداری این شهر با شش منطقه تابعه خدمات مورد نیازشهروندان این کلانشهر را در امور مختلف ارائه می دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها