۶ نرم افزار پر کاربردی اندرویدی برای افزایش سرعت را در ادامه بخوانید.
۶ نرم افزار پر کاربردی اندرویدی برای افزایش سرعت را در ادامه بخوانید.
کد خبر: ۱۴۱۲۵۷۴

Fast Phone Cleaner
پاک کننده فایل‌های بیهوده
امتیاز:‌ ۴.۵
Fast Phone Cleaner با پاک کردن فایل‌های ناخواسته، باقیمانده‌ها و حافظه پنهان به آزادسازی فضای ذخیره‌سازی شما کمک می‌کند، می‌توانید داده‌های حافظه پنهان را از برنامه‌های اجتماعی با خیال راحت پاک کنید. این به پاکسازی کش سیستم، کش برنامه، ناخواسته AD، ناخواسته حافظه و فایل‌های باقیمانده کمک می‌کند که اغلب توسط برنامه‌های نصب نشده باقی می‌مانند تا فضای گوشی اندروید آزاد شود.

Cache Cleaner-DU Speed
بهبود سرعت
امتیاز:‌ ۴.۵
یک برنامه قدرتمند برای بهبود عملکرد و سرعت دستگاه اندرویدی شما است. این برنامه علاوه بر عملکرد بهبود دهنده، دارای ویژگی‌های پاکسازی حافظه نیز است. با استفاده از این برنامه، شما قادر خواهید بود فایل‌های موقت، کش و فضای اشغال شده غیرضروری را از حافظه دستگاه خود پاکسازی کنید. این کار باعث افزایش فضای ذخیره‌سازی دستگاه شما و بهبود عملکرد سیستم می‌شود.

Cleaner - Boost, Clean, Cleaner
پاک‌سازی اندروید
امتیاز:‌ ۴.۶
Cleaner - Boost, Clean, Space Cleaner یک برنامه پاکسازی و بهینه‌سازی قدرتمند برای دستگاه اندرویدی شماست. این برنامه قابلیت‌هایی را ارائه می‌دهد که به شما کمک می‌کند حافظه دستگاه را پاکسازی کنید، سرعت عملکرد را افزایش دهید و فضای ذخیره‌سازی را بهینه سازی کنید. با استفاده از این برنامه، شما می‌توانید فایل‌های موقت، کش، فایل‌های دانلود ناتمام و فایل‌های غیرضروری را از حافظه دستگاه خود حذف کنید.

افزایش سرعت گوشی
AVG Cleaner
امتیاز:‌ ۴
اگر سرعت گوشی‌تان کاهش پیدا کرده و حافظه داخلی آن زود پر می‌شود، برنامه AVG Cleaner را از دست ندهید. با استفاده از این برنامه می‌توانید فایل‌های Cache و Junk را حذف کنید.
حذف فایل‌های اضافی برنامه‌ها
افزایش حافظه داخلی گوشی
امکان پاک کردن تاریخچه تماس‌ها، جست‌وجو و...
دارای قسمت App Uninstaller

افزایش سرعت و حافظه داخلی
Z Boost
امتیاز:‌ ۴٫۵
اگر به دنبال برنامه‌ای هستید تا بتوانید با استفاده از آن سرعت و حافظه داخلی گوشی‌تان را افزایش دهید، برنامه Z Boost را از دست ندهید. این برنامه ساخت Zero Team هست و بین برنامه‌های مشابه خود، یکی از بهترین‌هاست. با استفاده از این برنامه‌، می‌توانید فایل‌های اضافی را حذف کرده و از طریق قسمت App Manager برنامه‌های مورد نظر را Uninstall نمایید.

ابزار مناسب حذف فایل‌های اضافی!
Avast Cleanup ‌Phone Cleaner
امتیاز:‌ ۴٫۵
اگر سرعت دستگاه اندرویدی‌تان کاهش پیدا کرده یا حافظه داخلی آن زود پر می‌شود، این برنامه را از دست ندهید. از طریق این برنامه می‌توانید به آسانی فایل‌های Junk و Cache را حذف کنید. از ویژگی‌های خوب دیگر این برنامه، امکان مدیریت و حذف کردن فایل‌های مختلفی مانند APK و برنامه‌هاست. پس فرصت را از دست ندهید. این برنامه را دانلود کرده و سرعت دستگاه اندرویدی خود را افزایش دهید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها