عبدالرسول جوادی، مسئول روابط‌عمومی شبکه رادیویی ایران گفت:

شبکه رادیویی ایران افتخار دارد ۸۳ سال «حال‌خوب» را به مردم ایران مخابره کند

در استانه فرا رسیدن چهارم اردیبهشت ماه هستیم. هشتاد و سومین سالگرد تاسیس رادیو در ایران؛ رسانه‌ای گرم که در همه اوقات همراه و هم‌نشین مردم بوده و هست. رادیو ایران با قدمت‌ترین رادیو در کشور ایران است و برخی از برنامه‌های این شبکه مثل
در استانه فرا رسیدن چهارم اردیبهشت ماه هستیم. هشتاد و سومین سالگرد تاسیس رادیو در ایران؛ رسانه‌ای گرم که در همه اوقات همراه و هم‌نشین مردم بوده و هست. رادیو ایران با قدمت‌ترین رادیو در کشور ایران است و برخی از برنامه‌های این شبکه مثل "فرهنگ و مردم" ، "سلام کوچولو" ، "صبح جمعه با شما" ، "قصه ظهر جمعه" و… قدمتی بیش از نیم قرن دارند.
کد خبر: ۱۴۰۴۴۲۲

جوادی افزود: برنامه‌ریزی برای تولید برنامه‌های سالگرد را از مدتی قبل در دستورکار قرار داده‌ایم و با هماهنگی و تشکیل جلسات کارشناسی در گروه‌های برنامه‌ساز تلاش کردیم تا کنداکتوری جذاب و شنیدنی را در این روز به شنوندگان‌مان تقدیم کنیم.

مسئول روابط‌عمومی رادیوایران، «گسترش ارتباط دوسویه با شنوندگان» را هدف مهم این شبکه دانست و ادامه‌داد: برنامه‌های شاخص رادیوایران در سال‌های اخیر، تعاملی‌تر روانه آنتن شده‌اند؛ «ایران‌یاران» که پویش تعامل رادیوایران با شنوندگان است و به پیشنهاد دکتر محمدزاده، مدیر شبکه چند سالی‌است راه‌اندازی شده، به صورت ویژه‌تر فعالیت‌ها و اقدامات مختلف مردم در سراسر کشور را معرفی و گزارش می‌کنند.

عبدالرسول جوادی، تبلیغات محیطی در اماکن فرهنگی و ارسال پیامک اطلاع‌رسانی و اعلان برنامه‌ها به مخاطبان شبکه را از دیگر اقدامات شبکه برشمرد و گفت: تهیه «تاریخچه صوتی رادیوایران» از برنامه‌های روابط‌عمومی است که مراحل پیش‌تولید آن را آغاز کرده‌ایم و ان‌شاالله در ماه‌های آتی مراسم رونمایی را برگزار خواهیم کرد. ما در این برنامه صوتی قرار است تاریخچه‌ای مبسوط از اتفاقات رادیوایران از ابتدای تاسیس تا امروز را معرفی نماییم.


وی ادامه داد: تعامل رسانه گرم صدا با حوزه سیما و معرفی برنامه‌ها و فعالیت‌های همکاران رادیو ایران در شبکه‌های نسیم ،آموزش، مستند و....از دیگر برنامه‌های رادیوایران است. همچنین سامانه تلفن گویای رادیو ایران به شماره ۲۷۸۶۰۰۰۹ به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی تماس‌های تلفنی مخاطبان همیشه همراه رادیو ایران در سال‌روز تولد رادیو خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند شبکه رادیویی ایران را روی موج اف‌ام ردیف ۹۰مگاهرتز دریافت و یا جهت دسترسی به پخش زنده و آرشیو برنامه‌ها از طریق سایت این شبکه به نشانی www.radioiran.ir اقدام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها